Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi pode, sä kyl osaat kikatuttaa sitten ihanan irstaasti ;)

Mutta nyt, Kaira menee oikeesti nukkumaan. Ihan oikeesti. Sillei kunnolla. Kädet peiton päällä. Tai lakanan ku peitto on potkittu lattialle, niin villiksi kävi meno sängyssä. Hrmph.

Öitä Kaira :) Kikatutan sua joskus vielä livenä :D

Toisille lapsille maksetaan tästä valvomisesta... Ja nvs, palkintos on, että saat pitää ihan omaa kivaa sen spritin kuvan kera ;)

Sun on pakko jakaa se linkki tässä threadissa nyt välittömästi. Tossa yön virallinen youtubepätkä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En mä viitti. Postatkoon itse jos haluaa. Varmistetaan nyt vielä että T:llä jos alkaa spritin etunimi niin löysin oikean henkilön.

Mitäs töissä tapahtuu?

Ei kummempia. Erästä(kin) potilasta vituttaa kun päräytetään sängyn viereen mersulla. (hmm, mulla on kyllä nissan :D) Samainen kaveri on myös huolissaan siitä, että sen himaan jäi frendi nimeltä Lasse juomaan tän sällin viinat. Mahtaa tosiaan ottaa päähän, kun hän itse viettää meillä aikaansa lepoliivien kera :D

Oot vitskanderi menny muuttaa avataris, ja täräyttäny siihen vielä oman kuvan :D

Just kaivoin netistä omalla nimellä tietoa niin arvaa mitä löysin. Mm. vanhan haastattelun musta ja sit jotain vanhoi luokkakuvia. Tuo on osa vaan vanhasta kuvasta. Tais olla vuodelta 2004. Justiisa rajattu luokkalaisen lärvi veks pois tosta oikeelta.:D

Oon kyl aika kone. Viimeksi kaivoin esiin sen pelipöydänhoitajan nimen ja puhelinnumeron tietämällä ainoastaan yökerhon nimen ja nyt tämä. Tarvitsee varmaan ruveta rahastamaan näillä taidoilla.

EDIT: Toisaalta hommaa helpottaa se että ihmiset laittavat nettiin uskomattoman määrän tietoa itsestään. (henkoht en ymmärrä moista)

Haha, taisin löytää myös, jos sukunimi loppuu I:hin

Seuraava kertoo sit varmaan kaikki kirjaimet välistä? Kyl sen usein tietää jos löytää, ei tarvi varmistella tuon enempää :D Jos haluaisin kaikkien näkevän rumia naamakuviani, niin pistäisin sellaisen avatariksi. Tällainen semianonyymiys on ihan jees kuitenkin. :) En nyt tosiaan kovaa tietosuojaa oo pitänyt päällä ja varmasti helpolla löytää, mut jos löytää, niin löytäkää vaan, ei tarvi mitään suoraa reittiä antaa. Muutenkin aina (kerran) ollu just mun kuva sellainen, et se on vaan täräytetty, et miten sitä pääsee kattelemaan :( Ei oo kiva.

Kohta oon muuten 1000 postia jauhanu turhakkeita, pahoittelut! Voisin ehkä silloin viimein alottaa treenipäivyrin ku vipitkin raaskin hommata näin peeaana... Nyt unille ja huomenna raivokasta lukua ja mikäli hyvin käy, niin ens yönä en oo täällä jaarittelemassa. Tai ellei käy niinku Kairalle.

Meillä on 2 samaa kaveriakin, jea! Tuo 1000 postauksen täyttyminen kertoo ainoastaan siitä, että sulla ei oo elämää. Mulla ei ole ollut pitkään aikaan :D

Back
Ylös Bottom