Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joopa joo. Vitun internet addikti. Pakkotoisto addikti..

Eilen oli mukava juttu kaupungilla kun lähdin sielä prätkällä pyörähtämään. Liikennevaloissa vierelle tuli auto missä oli 4 naarasihmistä. Mitä nyt siinä kerkesin tutkailemaan niin kaikki yhtä lukuunottamatta oli aika "kohtalaisia"(:kuola:) tapauksia.. Ihmettelin ku se yks namu vilkutteli sieltä ja hymyili niin mukavasti ja ne pari muutakin keikisteli siel jotain. Sit se yks rupes jo lähettelee lentosuukkoja :eek: Mä vaan tietty kaasuttelin siinä sitten ja ne vaan ylty siitä :D Hämmentävää. Joko ne tykkäs mopoista tai pelleili vaan mun kustannuksella. Yhtäkaikki, piristi kyllä iltaa mukavasti kun ei mulle käy tollasta IKINÄ

e. Tarkotin tolla alotuksella sitten itteäni, en Henkeä.

Sä oot vaan niin pantava.

Joo o. Mun gore-tex kondoomissa :D Ymmärtäisin jos mun ajopuku ois edes sellanen "cool nahkapuku" mut ei.. Pappamallia.. Kypärän sisältäkin näkyy vaan rillit = turnoff. Noh, ei sille maha mitään että mun pyörä on vaan niin seksikäs :kuola:

No mut jos sun rillit oli seksikäät. Oon kuullut juttua että tytöt tykkää fiksuista miehistä.

En tiiä. Mukavaa se oli kuitenkin saada huomiota kauniilta naisilta :D Vaikka pitivätkin varmaan pilkkanaan mut ei oo väliä. Seuraavalla kerralla kyl taputan satulaa ja näytän että kyytiin ;)

En tiiä. Mukavaa se oli kuitenkin saada huomiota kauniilta naisilta :D Vaikka pitivätkin varmaan pilkkanaan mut ei oo väliä. Seuraavalla kerralla kyl taputan satulaa ja näytän että kyytiin ;)

No ei kai ne nyt pilkkanaan pitäneet;). Äijä pääsee ens kerralla paneen! Eikä tää ole sarkasmia.

No ei kai ne nyt pilkkanaan pitäneet;). Äijä pääsee ens kerralla paneen! Eikä tää ole sarkasmia.

No ku ne niitten keikistelyt ja lentosuukot nyt oli ihan överiä toimintaa :D No vittu mä tiedä.. Ens kerralla joo panemaan. Eri asia sitten koska se ens kerta on..

http://www.youtube.com/watch?v=_de3C3Pkb8Q 0.13 alkaen on kyllä jotenki älyttömän makeen kuullosta ja näköstä kun se ton maskin kanssa nousee tuolta vedestä. Helvetin hyvä biisi muutenkin. Kaikkien muitten mielestä varmaan jo kulunu ihan puhki mut mä en kuuntele radiota niin en oo kuullu kovin usein edes. Oon kattonu ton alun kyllä jo perkeleen monta kertaa :kuola:

Jahas, meni taas päikkärit vähän pitkäksi. :D

Piti vielä nousta syömään jäätelöä jotta kurkku turtuis vähäsen... Oiskohan kumminki pitäny mieluummin siellä alkossa käydä.. vois se uniki tulla paremmin :D

Holaa! Alkaa vappu loppumaan jo pikkuhiljaa kun huomen pitäisi mennä töihin.:(

En sit viime yön keksin mitään sarjaa mut muija ite puhu paavo pesusienestä tykkäävänsä. Kerettiin kattoo 5min niin rupes jo väsyttämään niin että jouduttiin siirtyyn makkarin puolelle.

Ekaa kertaa ikinä osasin käyttää kortonkia alusta alkaen ja "loppuun" asti. Aikamme telmittyä alko vituttaa kun kolme puhelinta soi vuoronperään, joten lähettiin alakerran baarissa viel sit käymään. Tultiin kotia takas ja enää ei sitten irronnukaan akalta. En itse saanut nukuttua niin kävin ronttina vessassa runkkaas että vähän helpottaa edes.:D Vaan vielkään ei tuu uni. Aehaoehoh

Holaa! Alkaa vappu loppumaan jo pikkuhiljaa kun huomen pitäisi mennä töihin.:(

En sit viime yön keksin mitään sarjaa mut muija ite puhu paavo pesusienestä tykkäävänsä. Kerettiin kattoo 5min niin rupes jo väsyttämään niin että jouduttiin siirtyyn makkarin puolelle.

Ekaa kertaa ikinä osasin käyttää kortonkia alusta alkaen ja "loppuun" asti. Aikamme telmittyä alko vituttaa kun kolme puhelinta soi vuoronperään, joten lähettiin alakerran baarissa viel sit käymään. Tultiin kotia takas ja enää ei sitten irronnukaan akalta. En itse saanut nukuttua niin kävin ronttina vessassa runkkaas että vähän helpottaa edes.:D Vaan vielkään ei tuu uni. Aehaoehoh
:hyvä:

Katoin just pakon edessä The Cove dokumentin. Sai kyllä hieman miettimään joissain kohdissa. SAVE THE DOLPHINS! :whip:

eDit: Mielenkiintosia otuksia näköjää...

Tulin just lenkiltä :) Sadekin hiukan väheni, tollaseks tihkuks. Paras keli olla ulkona!

Joopa joo. Vitun internet addikti. Pakkotoisto addikti..

Eilen oli mukava juttu kaupungilla kun lähdin sielä prätkällä pyörähtämään. Liikennevaloissa vierelle tuli auto missä oli 4 naarasihmistä. Mitä nyt siinä kerkesin tutkailemaan niin kaikki yhtä lukuunottamatta oli aika "kohtalaisia"(:kuola:) tapauksia.. Ihmettelin ku se yks namu vilkutteli sieltä ja hymyili niin mukavasti ja ne pari muutakin keikisteli siel jotain. Sit se yks rupes jo lähettelee lentosuukkoja :eek: Mä vaan tietty kaasuttelin siinä sitten ja ne vaan ylty siitä :D Hämmentävää. Joko ne tykkäs mopoista tai pelleili vaan mun kustannuksella. Yhtäkaikki, piristi kyllä iltaa mukavasti kun ei mulle käy tollasta IKINÄ

e. Tarkotin tolla alotuksella sitten itteäni, en Henkeä.

Mikä prätkä sulla on?

Back
Ylös Bottom