Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo mutta sitä onkin tässä treenattu tammikuusta asti :) Oon vääntäny ääretöntä dieettiä ja se loppuu huomenna. Alkaa wapun vietto ja siman kiskominen! :D Mites muilla?

Dieetillä täälläkin ja vappu menee mopon huoltohommissa ja salilla luonnollisesti :whip:

Tuli kerättyä 15kg painoa vähän liiankin nopeasti, niin dieettiä, jotta voi taas kesällä lihoa lisää.

Voi saatana tota kelloa. Tänään piti mennä ajoissa nukkumaan ja kello tulee yks :dance2: Haista vittu minä. Öitä.

EI SAAKELI! Sekö on jo yksi... Vois lähteä palautumaan. Jos kävis kuitenkin lukemassa tuota taistelukenttää ihan vain huvikseen.

Njuu, illan viimeinen savuke, sitten stephen kingin tukikohtaa muutama sivu ja unten maille. Öitä kaikki.
Kirjan olen lukenut ennekin, omistan siis tuon täyden laitoksen. Kirja on nii mahtava teos ja se on pakko lukea uudestaan.

Lupaan, että huomenna en ole hereillä tämän ketjun lähetysaikaan. Alan elämään normaalia vuorokausirytmiä. Tai en ehkä vielä huomenna, kun kerran viikonloppukin edessä. Mutta heti maanantaina, sitten lähtee.

Back
Ylös Bottom