Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taas sai huomata et aamuhan täs ehti jo tulla ennen ku pääsen nukkumaan. Näin nää vapaapäivätki näyttää menevän. No ei muuta ku kohta lenkille :D

vitamiini sanoi:
Puhuu veikkonen, joka nukkuu aamusta päivä neljään.

Hehe, minä sentään välillä käyn ottamassa kontaktia ulkomaailmaan, viimeksi äsken. Nyt olen juovuksissa.

Tanttu sanoi:
Lähellä on, etten varaa lentolippuja Bangkokiin.. Jos sitä sais tehtyä päätöksen unien ihmeellisessä maailmassa ->

Varaa toki, kaverin rantasaunalla oltiin maailmaa parantamassa ja huomenna sillä on lennot Bangkokiin ja sieltä Phuketiin. Vittu mitä paskaa, mieluummin oon pakkiksella

Mitä tehdä kun yrittää itse panostaa tiibetinhanhella ja ammattilaiset nokittaa amerikantaivaanvuohella ja englanninvästäräkillä? Luovuttaako vai kaikki peliin?

Draaank. Wappu. Tai jotain. Mäniskö suosiolla nukkuun?

Vappu paskaa. Nyt nukkumaan.

Fringe lataa hitaasti ja meikä skidisti humaltuneena taas välillä. Täytyy kyl sanoa, ettei tää maistelu nappaile kamakasti, voi alkaa kokonaan absolutiksi. Pari kertaa vuoteen kun muutamat nappaa, niin nekin voisi skippaa.

Itellä oli samanlainen fiilis tuossa hetki sitten, kun alkoholia meni pari kertaa vuoteen ja niistäkin tuli aina kohtuulliset darrat seuraavalle päivälle. Toisaalta nyt on taas tullut jonkin aikaa vedettyä vähän enemmän ( ei mitään kovia kännejä, mutta pikku tissuttelua ), niin eipä noista juuri darraa tule eikä muutakaan harmia.

Kännifiiliksestä en kyllä nauti enää ollenkaan. Oikein vituttaa aina, jos nousee liikaa päähän se viinanpaska. Mut nykyään tosiaan enemmän esim viinin tai kaljojen maistelussa menee se ns. dokailu ja sen tuoma känni.

Back
Ylös Bottom