Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulla ei ole vitamiini elämää, häpeä
Kiitos palautteesta. Otamme tämän huomioon parantaaksemme palveluja. Puhuu veikkonen, joka nukkuu aamusta päivä neljään.;)Sulla ei ole vitamiini elämää, häpeä
vitamiini sanoi:Puhuu veikkonen, joka nukkuu aamusta päivä neljään.
Tanttu sanoi:Lähellä on, etten varaa lentolippuja Bangkokiin.. Jos sitä sais tehtyä päätöksen unien ihmeellisessä maailmassa ->
Hehe, minä sentään välillä käyn ottamassa kontaktia ulkomaailmaan, viimeksi äsken. Nyt olen juovuksissa.
Mä oon vuorannu kämpän foliolla ja välttelen päivänvaloa. Tulen ulos öisin kun aurinko on laskenut. Muuten on vaara muuttua tuhkaksi.
Mä oon vuorannu kämpän foliolla ja välttelen päivänvaloa. Tulen ulos öisin kun aurinko on laskenut. Muuten on vaara muuttua tuhkaksi.

Se on jo päässä. Naulakossa on 10 mistä valita. Eri mallisia ja tyylisiä.;)Älä unohda foliohattua.
Fringe lataa hitaasti ja meikä skidisti humaltuneena taas välillä. Täytyy kyl sanoa, ettei tää maistelu nappaile kamakasti, voi alkaa kokonaan absolutiksi. Pari kertaa vuoteen kun muutamat nappaa, niin nekin voisi skippaa.