Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä siinä on ku niinä iltoina kun ois tarkotus mennä aikasin nukkuu, niin käykin juuri päinvastoin?
Tänään mulle kävi just noin, aamulla klo. 06.30 herätys ja pitäs keretä nukkuu tarpeeks. Mut enpä taida nyt keretä, pitäs vielä syödäkin.

e. Eiks mun uusin ava ookin cool, vaihoin just minuutti sitten? :)

Jaa taasko se on yö?

Tänään mulle kävi just noin, aamulla klo. 06.30 herätys ja pitäs keretä nukkuu tarpeeks. Mut enpä taida nyt keretä, pitäs vielä syödäkin.

e. Eiks mun uusin ava ookin cool, vaihoin just minuutti sitten? :)

On cool. :)

E:Taas tuli yks satanen huomaamatta täyteen, posteissa siis.

vittu että en tajuu pari frendiä ei vielä osannu sanoo, että kiinnostaako päiväristeily viroon perjantaina, vaikka niillä ei kuulemma oo mitää suunnitelmia sille päivälle:wtf: . Onko tälläisessä asiassa edes miettimistä??

On ja ei. Eihän tuo ole kun päivän reissu eli ei sinällään paha. Ehkä ei ole käteistä tai he ovat piilo absolutisteja. :evil:

Deadlinea puskee, mutta silti sitä vaan surffaa facebookia/pakkista/mitälie. Onneksi yöllä ei saa siivota, muuten olisin varmaan imuri kädessä puunaamassa kämppää. Kaikkea sitä tekeekin, jottei tarvitse tota paskaraporttia tehdä valmiiksi :D

Hah, tapasin facebookissa vanhan luokkalaisen Helsingistä. Olimme samalla luokalla 1-3 ja nyt se lisäs naamakirjaan kaveriksi, ja jestas mikä nainen siitä on tullut. :D

Öitä juu itse kullekin. Itse lähdin tossa pari tuntia sitten töistä kesken ku oon kipee. Nyt onki sit sairaan siistii kun ei saa unta a) yövuoron takia omaksutun unirytmin b) köhimisen ja c) yläkerran urpojen kolistelujen takia. :(

Öitä juu itse kullekin. Itse lähdin tossa pari tuntia sitten töistä kesken ku oon kipee. Nyt onki sit sairaan siistii kun ei saa unta a) yövuoron takia omaksutun unirytmin b) köhimisen ja c) yläkerran urpojen kolistelujen takia. :(

Voih. Osaan kyllä eläytyä kaikkiin noihin, en kylläkään tällä hetkellä mutta lähimuistissa on kaikki. Ainoo et mulla urpot kolistelee alakerrassa. Vielä ois 4 tuntia tätä yötä jäljellä. Oi fullmoon sentään.

Voi jeesus tota videota. Jos joku ei oo vielä nähnyt niin tässä. Parhautta, BLING!!

Hyvä toi "ping" ku yks riehuu tolpan kanssa. :D

Siinä on jollain narkilla rumpu soolo menossa. :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Töissä oon koneella :D Koht pitäsi varmaan tehäkki jotain.. Örgh. Jos vaikka kuselle jaksais mennä :dance2:

Käy se eilisen jalkatreenin jälkeen :eek: Sitä paitsi mä oon jo huhkinu tänään aamupäivällä niin perkeleesti että möh. Varastohommia nääs.. Koht pitäis mennä purkaa lavaa taas. Kyynerpäät ei tykkää ku on fyysinen työ ja käy salilla viel.

Back
Ylös Bottom