Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitää kyllä se a-kortti hankkia jossakin vaiheessa. Se on must.

Heh.. Nyt on kyl pakko mennä nukkuu ku kello noin vitusti :eek: Herätys seittemältä :dance2: Muistahan morjestella ku näät sinisen ison cebarin keskustas :D Ei kukaan muu(lue: kukaan järkevä) aja tollasel matkapyöräl höntsää :lol2:

Heh.. Nyt on kyl pakko mennä nukkuu ku kello noin vitusti :eek: Herätys seittemältä :dance2: Muistahan morjestella ku näät sinisen ison cebarin keskustas :D Ei kukaan muu(lue: kukaan järkevä) aja tollasel matkapyöräl höntsää :lol2:

LOL :D. Taitaa allekirjoittanutkin lähteä vetämään lonkkaa tupakan jälkeen. Öitä vaan kaikille.

Mikä siinä on ku niinä iltoina kun ois tarkotus mennä aikasin nukkuu, niin käykin juuri päinvastoin?

Jo ainakin 2 vuorokautta samoilla silmillä, alan näkee varmaan kohta näkyjä... mielenkiintoista ja nyt reenaa, ettei nukaheta:puntti: Ei vaa huvita nukkuu kukkuu.:dance2::rock:

Jahas, salille ja jalat rullalle.

Sitä vois vaikka mennä kahville ja tupakalle.

Nyt on niin tuore leima autossa että pitää varoo ettei tahri sormiaan! WUHU!!! :dance2: :dance: :dance2: Kesä on nyt virallisesti alkanu ku ei tarvi stressata enää mistään.

Ephemeral: :thumbs:
Kaiken kruunaa huominen vapaa-päivä.

Ephemeral: :thumbs:
Kaiken kruunaa huominen vapaa-päivä.

Kiitoksiakiitoksia! Mut ei oo kyl vaparii huomen. Hyvä vaan ni saa hyvää ruokaa töissä.. Kotona ei jaksa väsätä mitään ikinä :D Koht runnoo jalkoja salille! :whip:

Viikonloppuna CBR kesäkuntoon ja sit vaan kelejä odotellessa! :whip:

Taas oli Ehrmannit loppu kaupasta. En ole nähnyt yhtään Ehrmann-purkkia kaupassa pariin viikkoon. Varmaan hoyhenen_kevyt taas hakenu 6 lavaa... :D

Ainii tänää pitää kauppaanki mennä jossai välis. Örgh. Kaupassa käynti on ihan hanurista.

Sitähän se on. Mukavaa se olisi, jos se ei maksaisi mitään.

Olenpas ollut ahkera opiskelija tänään :) Mukavasti saanu tehtäviä tehtyä.

Joku lyhyt ja tummahipiäinen ulkkari koitti tarjota mulle röökiä dösäpysäkillä. Siis aivan tuosta vain. Olin pikkasen wtf.

No olipas vallan lepposa kaveri. Oo onnellinen et sulle tarjoillaan vaa röökiä, mulle esim juna-asemalla on muutamaankin otteeseen tultu tarjoomaan ihan itteesä näitten timojen toimesta..."Hääv juu evö häd ö blääk mään? Ooo whyyy, u should hääv" Joo kiitti vinkistä. :jahas:

ÖRIÖRI! Nyt on kaupassa käyty. Jalkatreeniä salilla.. Huomenna varmaan pääse mihinkään. Örgh. Mitäs arvon fileet?

Mä menin salin jälkeen taas pyörii keskustaan autolla. Maanantai-iltana :D Oli niin hieno fiilis ku meni tänään auto leimasta läpi... Salin jälkeinen euforia kans autto asiaa tietty että kauppareissu meni vähän monen mutkan kautta :D Kesä...:rock:

Back
Ylös Bottom