Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huh, huh kyllä on hiljaasta.. mä en kyllä tajua kuinka jokku jaksaa olla yötöis.. ettehän te nää edes ihmisiä kun päivät menee sitte nukkumises... :zzzz:

Tuntuu itseasiassa siltä, että vapaa-aikaa on enemmän. En oo ikinä ollu mikään aamuvirkku ja oon tosi huono menee aikasin nukkumaan, vaikka pitäis herätä aikasin. Tää oikeestaan sopii mulle tällä hetkellä paremmin kun hyvin.

Jeeeh!! On täälä näköjään 3 ihmistä online.. en tiedä mitä tapahtu salilla tänää mut lopuks ku tein vähä vattoja rupes rintaa pistää aivan vitusti... en tiedä sit oisko se ollu vaan lihaskipua...:jahas:

Hyvää iltaa.

Taidan menna nukkumaan, koska lapparistakin loppuu akku ihan pian... Hyvat yot kaikille :)

Huh Huh,oli tuossa alkuillasta yhtiökokous.Hassu juttu,sovittiin ennen kokouksen alkua muutaman kaverin kanssa että puhalletaan "yhteiseen hiileen" muutamassa asiassa.Sit kun tarvitsisi saada kannatusta niin yllättäen pysyykin suu kiinni...pisti kyllä *****tamaan.

Tästä samaisesta syystä liukenin tavoittamattomiin firman henkilökunnan kehityskeskustelun ajaksi.

Kyll maar.

Back
Ylös Bottom