Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Valitettavasti huomennakin on pakko herätä jossain vaiheessa. Oliski hienoo, jos vois nukkuu pari päivää putkeen.

Mitäköhän mä oon taas hereillä tähän aikaan.

Valitettavasti huomennakin on pakko herätä jossain vaiheessa. Oliski hienoo, jos vois nukkuu pari päivää putkeen.

Mitäköhän mä oon taas hereillä tähän aikaan.

Katos mitä airframe.. onko tullu taas iskettyä naisia foorumeilla? :whip:

Joo, vaa hölmöt valvoo ja päivittää pakkiksen yö threadia... heeeeerääääätyyys klo 5.30. Ei vittu. Miks nukkumasa syrjii mua.

Uuuu, FFDP. Me like ;) The Bleeding ois vaa ollu parempi.

Onkos kenelläkään herätystä tiedossa?
Tekis taas mieli sanoa tähän jotain, mutta en viitsi. HAHA huomenna lähtee iPhone uudelle omistajalle, vaihdossa tulee xbox360 elite + pelejä. En todennäköisesti sen jälkeen nuku enää ollenkaan.

Tekis taas mieli sanoa tähän jotain, mutta en viitsi. HAHA huomenna lähtee iPhone uudelle omistajalle, vaihdossa tulee xbox360 elite + pelejä. En todennäköisesti sen jälkeen nuku enää ollenkaan.

No sano nyt vaan. Sen verran voin paljastaa että nyt on mulla herätys 7.30.

Edit. 1000 postia täynnä :rock:.

Onneksi olkoon, saat vuoden no-life-palkinnon! Tuhat viestiä, joista about 990 yhtä tärkeitä, kuin tuo viimeksi postaamasi. ;)

Mitkäs ne 9 tärkeetä sit on? :D

e: Mut ammutaan vielä kun en osaa käyttää tätä fakin edittiä. Dääm.

Joo henki mäkin oon susta ylpeä.. en ikinä ois uskonu että pystyt siihen, mutta jälleen kerran näytit mikä olet miehiäsi...:rolleyes:

Edit: mitäs kaikki on näin hiljaa :curs: ?

Onneksi olkoon, saat vuoden no-life-palkinnon! Tuhat viestiä, joista about 990 yhtä tärkeitä, kuin tuo viimeksi postaamasi.

Kiitos, tää lämmittää.

OU mai gaad. Siis niiku onneks olkoon hei ihan ältsisti. Pitäskö sulle laulaa vielä Voin tanssiakki vähäsen. Onha mulla se lisänimikin, lap dance

Haistan..... sarkasmia. Parempi olis tanssia, muuten loukkaannun.

Flunssa alkaa pikku hiljaa menna ohi, Luojan kiitos... Eilinen lammitetty viski varmaan auttoi :rolleyes:

Back
Ylös Bottom