Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki tiedät nuori Padawan. Onkos kenelläkään herätystä tiedossa?
Valitettavasti huomennakin on pakko herätä jossain vaiheessa. Oliski hienoo, jos vois nukkuu pari päivää putkeen.
Mitäköhän mä oon taas hereillä tähän aikaan.
blaah ompas tylsää..
Joo, vaa hölmöt valvoo ja päivittää pakkiksen yö threadia...
Katos mitä airframe.. onko tullu taas iskettyä naisia foorumeilla? :whip:
Ootko töis?
Tekis taas mieli sanoa tähän jotain, mutta en viitsi. HAHA huomenna lähtee iPhone uudelle omistajalle, vaihdossa tulee xbox360 elite + pelejä. En todennäköisesti sen jälkeen nuku enää ollenkaan.Onkos kenelläkään herätystä tiedossa?
Tekis taas mieli sanoa tähän jotain, mutta en viitsi. HAHA huomenna lähtee iPhone uudelle omistajalle, vaihdossa tulee xbox360 elite + pelejä. En todennäköisesti sen jälkeen nuku enää ollenkaan.
.Onneksi olkoon, saat vuoden no-life-palkinnon! Tuhat viestiä, joista about 990 yhtä tärkeitä, kuin tuo viimeksi postaamasi. ;)Edit. 1000 postia täynnä.
1000 postia täynnä.
Onneksi olkoon, saat vuoden no-life-palkinnon! Tuhat viestiä, joista about 990 yhtä tärkeitä, kuin tuo viimeksi postaamasi. ;)
Kai se on pakko sitten paljastaa, herätys todennäköisesti taas joskus 10-15 välillä. Riippuu miten jaksaa nukkua.No sano nyt vaan. Sen verran voin paljastaa että nyt on mulla herätys 7.30.
Onneksi olkoon, saat vuoden no-life-palkinnon! Tuhat viestiä, joista about 990 yhtä tärkeitä, kuin tuo viimeksi postaamasi.
OU mai gaad. Siis niiku onneks olkoon hei ihan ältsisti. Pitäskö sulle laulaa vielä Voin tanssiakki vähäsen. Onha mulla se lisänimikin, lap dance