Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Houmenta.
Ja sitten duuniin...

Ulkona hieno keli mutta luvannu koko loppuviikoks vettä.. Noh ehkä se aurinko taas tulee takasin joskus. En kyllä taas oo saanu aikaan yhtään vitun mitään koko päivänä. Vitun masentava fiilis jotenkin kyllä. Onneks on sentään hyvää musiikkia...

Herabarbaari :lol2: Toi voisi olla mun uusi titteli.

Palatakseni hera-aiheeseen: Ennen mulla oli tapana neitimäisesti maustaa herani kaakaojauheella, kun ei mukamas mennyt alas muuten. Sitten kävi niin, että kaakao loppui, ja jouduin ristiriitatilanteeseen: Joko voitan makuaistillisen ällötykseni ja juon herani sellaisenaan, tai sitten voitan uskomattoman laiskuuteni ja ostan kaupasta uutta kaakaota. Kauppaan meno oli liian suuri ponnistus, joten herani juon raakana tänäkin päivänä. Nykyään siihen makuun on jo tottunut, enkä edes maista sitä erityisemmin. Ei sitä nautinnoksi kuulukaan juoda prkl.

Öriöri mä en ole edes maistanu maustamatonta heraa. Se suklaanmakunen on kyl niin nannaa että vuh :kuola: Huomen taas salille jee kun ei taas jaksa kuitenkaan ku on dieetti päällä. Nälkäki on. Auto pitäis katsastaa kuun loppuun ja se kolisee jostain aivan perkeleesti ja pohja on varmaan läpeensä mätä ja ryää. Mut ei hätää. Onneks oon kunnon autowizard ja tiedän ja osaan niistä kaiken. Vai miten se meni. Rahaakin on laittaa katsastusremontteihin onneks kuitenkin.. Vai olikohan sitäkään. Ihanaa.

Mikä vittu teitä Lahtelaisia oikein vaivaa? 12-tiellä oli joku helvetin lohikäärmepehmolelu keskellä tietä.

Väriltään violetti, tunnistaako joku omansa?

Täh? :D Missä kohti? Ei kyllä omaan silmään oo osunu.. Tosin ei ihme kyllä kun en ole 12-tietä tänään vissiin ajanutkaan...

Huh Huh,oli tuossa alkuillasta yhtiökokous.Hassu juttu,sovittiin ennen kokouksen alkua muutaman kaverin kanssa että puhalletaan "yhteiseen hiileen" muutamassa asiassa.Sit kun tarvitsisi saada kannatusta niin yllättäen pysyykin suu kiinni...pisti kyllä *****tamaan.

Huh Huh,oli tuossa alkuillasta yhtiökokous.Hassu juttu,sovittiin ennen kokouksen alkua muutaman kaverin kanssa että puhalletaan "yhteiseen hiileen" muutamassa asiassa.Sit kun tarvitsisi saada kannatusta niin yllättäen pysyykin suu kiinni...pisti kyllä *****tamaan.

Onko teidänkin taloyhtiös ärsyttäviä mulkkuja? Täälä mihnä mä asun niin yhet jätkät uusi ikkunat ja sen piti olla kökkä ne sit ottikin itselleen siitä palkkaa ja aika reulustikkin vielä jäi vipasta talosta uudet ikkunat kokonaan ku rahat loppu.. ja paljon muuta paskaa, parkkipaikkoijen piti olla pari tonnia, olikos se nyt sitten loppujen lopuks muutaman tonnin ja sit vielä tänä kesänä katokset rakentaa ja paljohan ne tulee maksamaan.. :evil:

Back
Ylös Bottom