Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmh, mulla ainaski tekis mieli kiristellä näin kesän alla, mutta ennemmin kannattaisi varmaankin keskittyä hommaamaan ekaksi tavaraa takakonttiin, etten ihan muuttuisi laihaläskiksi kynäniskaksi :(
No mutta nythän tässä on kasassa jo 4+1. Sweet.
Edit: pitäisikö soitella vähän naisia tänne bileisiin? sen verran hurja meno..
Ei oo ku yhen naisen numero.. Mut en mä äippää viiti häiritä keskellä yötä.
Mä itseasiassa aluksi luulin että ephemeral on tuo nainen tuossa avatarissa.. sit menin kattoon käyttäjää ja m paino 95kg:D
En tiedä mikä noista hymiöistä sopis parhaiten nyt.Mä itseasiassa aluksi luulin että ephemeral on tuo nainen tuossa avatarissa.. sit menin kattoon käyttäjää ja m paino 95kg:D
Edit: lukeehan tos kans Ă–rgh!

No mä ny vaan sen takia ajattelin ku tulin tänne nii näytti niinkuin tuo henki sua täälä ois vietelly, mut joo näköjään ei..
he hee, bikinikunnossa ehkä 2020! Sitä paitsi lihavat on lepposia ja kiloissa on enemmän mitä rakastaa. Ja lihavat tytöt ottaa hyvin suihin kun niillä on aina nälkä. Bulkilla siis mennään :D
Vaihdoin avatarin entistä homommaksi, nolommaksi ja rumemmaksi.
No mä ny vaan sen takia ajattelin ku tulin tänne nii näytti niinkuin tuo henki sua täälä ois vietelly, mut joo näköjään ei..:evil:

Nyt ne vasta luuleekin, että sä oot tuossa.
Vaihdoin avatarin entistä homommaksi, nolommaksi ja rumemmaksi.
Sie siis alotit oikeesti sen pohjien vetämisen... :lol2:
Ensiapu-kurssilla meiän ohjaaja sano heti ekana että "Te ku ootte suurinosa tollasia nuoria kloppeja ettekä oo vielä paljon elämää nähny, ni voin sanoa että unohtakaa heti sellanen paskapuhe että lihavat on lepposia. Mä olen helvetin kärttynen ämmä." :D