Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Munki tekis mieli pitsaa.. oli pakko käydä ottaa jotai syömistä, mutta ei sielä ollu ku homeisia leipiä :itku:

Edit: pitäisikö soitella vähän naisia tänne bileisiin? sen verran hurja meno..

Hmh, mulla ainaski tekis mieli kiristellä näin kesän alla, mutta ennemmin kannattaisi varmaankin keskittyä hommaamaan ekaksi tavaraa takakonttiin, etten ihan muuttuisi laihaläskiksi kynäniskaksi :(

Ä-lyt-tö-män hyvä plääni! En siis ois ainoa rantavalas tänä kesänä... :D Minkä helvetin takia kaikki maitotuotteet maistuu tänää mun suussa ihan paskalta! :(

Edit: pitäisikö soitella vähän naisia tänne bileisiin? sen verran hurja meno..

Ei oo ku yhen naisen numero.. Mut en mä äippää viiti häiritä keskellä yötä.

Valaat on tän kevään hoteinta hottia!

Ei oo ku yhen naisen numero.. Mut en mä äippää viiti häiritä keskellä yötä.

Ihme jätkä. Kyllä mä ainakin äitini uhraisin pakkislaisten puolesta.

Mä itseasiassa aluksi luulin että ephemeral on tuo nainen tuossa avatarissa.. sit menin kattoon käyttäjää ja m paino 95kg:D

Edit: lukeehan tos kans Ă–rgh!

Mä itseasiassa aluksi luulin että ephemeral on tuo nainen tuossa avatarissa.. sit menin kattoon käyttäjää ja m paino 95kg:D

:lol2: :david: :hyper: En tiedä mikä noista hymiöistä sopis parhaiten nyt.

he hee, bikinikunnossa ehkä 2020! Sitä paitsi lihavat on lepposia ja kiloissa on enemmän mitä rakastaa. Ja lihavat tytöt ottaa hyvin suihin kun niillä on aina nälkä. Bulkilla siis mennään :D

Jos se olis nainen ja samannäkönen ku avatarissa, niin luuletko että täällä tämmösen rahvaan kanssa vaihtais sanaakaan :D

"Ja lihavat tytöt ottaa hyvin suihin kun niillä on aina nälkä"

Haha tämmöstä oo kuullutkaan ... :hyper:

Edit: lukeehan tos kans Ă–rgh!

Naisethan yleensä laittaa tollasia avatarkuvia ja kuvia yleensäkki tänne...ja olin myös viittaamassa lisäksi tuohon Örgh!iin :D (Kaappi)blondeja koko threadi täynnä...

No mä ny vaan sen takia ajattelin ku tulin tänne nii näytti niinkuin tuo henki sua täälä ois vietelly, mut joo näköjään ei..:evil:

Edit: Kyllähä jotku huomion hakuset lutkat.. ajatelkaa nyt.. onhan tuokin oikea ihminen ja tuolaisen kuvan ympäri nettiä levittänyt..:pano:

Vaihdoin avatarin entistä homommaksi, nolommaksi ja rumemmaksi.

Edit.

No mä ny vaan sen takia ajattelin ku tulin tänne nii näytti niinkuin tuo henki sua täälä ois vietelly, mut joo näköjään ei..

Siis ketä mä nyt oon ollut viettelemässä?

he hee, bikinikunnossa ehkä 2020! Sitä paitsi lihavat on lepposia ja kiloissa on enemmän mitä rakastaa. Ja lihavat tytöt ottaa hyvin suihin kun niillä on aina nälkä. Bulkilla siis mennään :D

Ensiapu-kurssilla meiän ohjaaja sano heti ekana että "Te ku ootte suurinosa tollasia nuoria kloppeja ettekä oo vielä paljon elämää nähny, ni voin sanoa että unohtakaa heti sellanen paskapuhe että lihavat on lepposia. Mä olen helvetin kärttynen ämmä." :D

Ensiapu-kurssilla meiän ohjaaja sano heti ekana että "Te ku ootte suurinosa tollasia nuoria kloppeja ettekä oo vielä paljon elämää nähny, ni voin sanoa että unohtakaa heti sellanen paskapuhe että lihavat on lepposia. Mä olen helvetin kärttynen ämmä." :D

No mutta saattoi se silti olla hyvä ottamaan suihin, joten mun teoria ei ihan täysin ole kaadettu tässä!

Back
Ylös Bottom