Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää tänne reserviin kuuluu.

Mitäs Turun hurjalle?

Eipa tanne ihmeempia, paikkakunta tosin on vaihtunut Turusta muualle, joten Turku menetti hurjimman tyttonsa :( Aika surullista!

Tönärit tuli viimein, saa motin nippuun, voittajafiilis.

Mitka tuli? En tajuu :D

Hirvee hässäkkä jo kerkes syntyä sillä välin ku kävin tiskaamas :lol2: Ny riisit kiehuu. Wuhu!

Tönärit eli työntötangot. Karkaistua kromimolybdeeniterästä. Ihanat.

AAAAAAAH, onpas mukavaa.

Mun paiva alkoi tanaan alastomalla ranskalaisella. Kavelin meidan ns. huoneesta (verhon takana, erillaan n. 15 hengen dormista) ulos ja siina se seisoi ilkialasti. Huomasi mut ja kaantyi sentaan sen verran, etten enaa nahnyt kuin paljaan perseen kun toivotin hyvat huomenet ranskaksi ja kavelin ohi. Ei ollut edes hyvannakoinen :(
Tissit nain myohemmin paivalla kun mun tyokaveri, joka on ruotsalainen, isot tissit omaava hippitytto, naytti ne aamupalalla saadakseen viimeisen sanan toiselta tyokaverilta :D
Toivottavasti en nae enempaa alastomuutta tanaan, kiintio on vahan taynna...

Edit. Biroo, noin viikko sit muutin Amsterdamiin :)

Mun paiva alkoi tanaan alastomalla ranskalaisella. Kavelin meidan ns. huoneesta (verhon takana, erillaan n. 15 hengen dormista) ulos ja siina se seisoi ilkialasti. Huomasi mut ja kaantyi sentaan sen verran, etten enaa nahnyt kuin paljaan perseen kun toivotin hyvat huomenet ranskaksi ja kavelin ohi. Ei ollut edes hyvannakoinen :(
Tissit nain myohemmin paivalla kun mun tyokaveri, joka on ruotsalainen, isot tissit omaava hippitytto, naytti ne aamupalalla saadakseen viimeisen sanan toiselta tyokaverilta :D
Toivottavasti en nae enempaa alastomuutta tanaan, kiintio on vahan taynna...

Edit. Biroo, noin viikko sit muutin Amsterdamiin :)
Huh, hitto kun pääsisi ite tollaiseen kouluun niin ollisin onnesta kovana.

Varmaa vähä erillainen paikka toi Amsterdam kuin Turku :D Vähän enemmän nähtävää ja koettavaa.

Huh, hitto kun pääsisi ite tollaiseen kouluun niin ollisin onnesta kovana.

Varmaa vähä erillainen paikka toi Amsterdam kuin Turku :D Vähän enemmän nähtävää ja koettavaa.

Ei taa oo koulu, taa on hostelli ja oon duunissa taalla. Kouluun meen sit syksylla ja siella on kai saman sukupuolen asuntolat... Luulisin :D Tervetuloa tanne vaan tsekkailemaan alastomia ranskalaisia ja hippityttoja! ;)

No on vahan erilainen joo... Mutta loppupeleissa taakin on hirveen pieni mesta.

Oon parhaillaan frendin macbookilla netissa ja ai jumalauta taa on kiva! Haluun tallasen <3

Höh, nyt tääl hiljeni sit. Mut ei hätää. Mun safka on ihan just valmis. Saa nähä onko se syömäkelvollista :D Tosin ihan sama miltä se maistuu ku dieetillä menee melkein mikä vaan ku ....n ä l k ä....

Ei mulla muuta kun että MINÄ VIHHAAN VIHHAAN VIHHAAN olla yövuorossa. Yöt on nukkumista varten. Telkkaristakaan ei tule mitään. Tekemistä ei ole. Koristaudun siis kurjaksi ja hirttäydyn hitaasti talouspaperiin. No ei ole pokkaa hirttäytyä, mutta ottaapa päästä silti.

Ei mulla muuta kun että MINÄ VIHHAAN VIHHAAN VIHHAAN olla yövuorossa. Yöt on nukkumista varten. Telkkaristakaan ei tule mitään. Tekemistä ei ole. Koristaudun siis kurjaksi ja hirttäydyn hitaasti talouspaperiin. No ei ole pokkaa hirttäytyä, mutta ottaapa päästä silti.

Sä voit sentään selata Pakkista yövuorossa :D Itse kun olin tehtaassa yövuorossa niin ei ollut muuta tekemistä kun kytätä sitä helvetin konetta.. Ja lukea lehteä tietty ja yrittää pysyä hereillä. Mut kyl yövuoro(22.00-06.00) aina iltavuoron(14.00-22.00) voitti IMO.

Nih, sepä tässä onkin ollut työn alla. Työn intensiteetistä en voi paljoa valittaa, kun voi katsoa telkkaria ja olla netissä, tai vaikka lukea seiskaa :D Mää vaan oon vauvasta asti nukkunut yöt ja valvonut päivät, ei yksinkertaisesti sovi mulle tämmöinen. Noh, hyvät rahat tulee jos ei muuta.

Nonnih. Rahaa tulee niin ettei tiiä mihin laittais. Mun on kyl varmaan nyt lähettävä laittaa sitä rahaa kauppaan että pääsen joskus unillekkin. Onhan kohta jo keskiyö ni pitäähän ihmisen nukkua silloin:D Öh öh...

Olin tänään pelaamassa krikettiä, ei ollu kiva laji.

Back
Ylös Bottom