Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teekkarinahan mä nimenomaan en osaa sitä suomentaa.
Jos sä nyt vaadin, niin mun huonolla lontoolla voin sen suomentaa.
Äiti, jota haluaisin nussia. Kyllä se on sairasta, jos haluaa nussia omaa äitiään.
.OUJEEEEEEEE, siistii!
Mita kuuluu?![]()
No en nyt ihan tosissani ollut. Mitäs jos rauhoitut vähän.
Owned. Kunhan piti piikitellä, eihän melkein kukaa haluaisi omaa äitiään nussia, ei edes mahtisonni.:hyvä:
.Hyvää tänne reserviin kuuluu.
Mitäs Turun hurjalle?
Tönärit tuli viimein, saa motin nippuun, voittajafiilis.
Mitka tuli? En tajuu :D
Eipa tanne ihmeempia, paikkakunta tosin on vaihtunut Turusta muualle, joten Turku menetti hurjimman tyttonsa :( Aika surullista!
Tönärit eli työntötangot. Karkaistua kromimolybdeeniterästä. Ihanat.

Huh, hitto kun pääsisi ite tollaiseen kouluun niin ollisin onnesta kovana.Mun paiva alkoi tanaan alastomalla ranskalaisella. Kavelin meidan ns. huoneesta (verhon takana, erillaan n. 15 hengen dormista) ulos ja siina se seisoi ilkialasti. Huomasi mut ja kaantyi sentaan sen verran, etten enaa nahnyt kuin paljaan perseen kun toivotin hyvat huomenet ranskaksi ja kavelin ohi. Ei ollut edes hyvannakoinen :(
Tissit nain myohemmin paivalla kun mun tyokaveri, joka on ruotsalainen, isot tissit omaava hippitytto, naytti ne aamupalalla saadakseen viimeisen sanan toiselta tyokaverilta :D
Toivottavasti en nae enempaa alastomuutta tanaan, kiintio on vahan taynna...
Edit. Biroo, noin viikko sit muutin Amsterdamiin![]()
Huh, hitto kun pääsisi ite tollaiseen kouluun niin ollisin onnesta kovana.
Varmaa vähä erillainen paikka toi Amsterdam kuin Turku :D Vähän enemmän nähtävää ja koettavaa.
Ei mulla muuta kun että MINÄ VIHHAAN VIHHAAN VIHHAAN olla yövuorossa. Yöt on nukkumista varten. Telkkaristakaan ei tule mitään. Tekemistä ei ole. Koristaudun siis kurjaksi ja hirttäydyn hitaasti talouspaperiin. No ei ole pokkaa hirttäytyä, mutta ottaapa päästä silti.