Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ötyä.

Mitä, mitä?...Tähän aikaan eka?

Ruvetaas kattomaan tätä...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
D'oh

vill_inte_se(3).jpg

Ajattelin antaa sulle kunnian.;)

Tepe vissiin ryypyllä himas?:D

Kiitos kunniasta...ja TePEä harmittaa, kun missas avauksen..:D.Nyt TRUE BLOODIA ja safkaa. Ötyä herroille.

Tässä tää taas menee, heräsin 6:30 aamuvuoroon ja ku tällänen yökyöpeli oon niin vieläkin hereillä. Pitäis valmistautuu aamuvuoroon klo 5:30 :jahas::D

Laiskempi mies pistää kananrintapalat mikroon grillaukselle 20 minuutiksi: Voin sanoa että Urhomatti, uusiks meni! Mustaa lihanäkkäriä on lautanen täynnä!

D'oh

vill_inte_se(3).jpg

Jes! Lontoossa yksin tihkusateessa, bussi himaan vajaan kuuden tunnin kuluttua. Onneksi loytyi 24h nettikahvila, muuten vituttaisi vielakin runsaammin.

Vitun englantilaiset junat aina myohassa, niin ei ehtinyt viimeiseen bussiin.

Ötyä.

Aamulla pitäisi taas herätä ihan hirveän aikaisin, koska paitsi että luento alkaa kahdeksalta, niin lisäksi pitäisi raahata jotain perkeleen pyörää keskustan halki pyöräkorjaamolle, sille halvalle ja hyvälle. Tämänkin olisi voinut tehdä jo neljä kuukautta sitten, kun se pyörä ekan kerran laukesi, mutta eiiiiii, eiiii... :D

Aamulla pitäisi taas herätä ihan hirveän aikaisin, koska paitsi että luento alkaa kahdeksalta, niin lisäksi pitäisi raahata jotain perkeleen pyörää keskustan halki pyöräkorjaamolle, sille halvalle ja hyvälle. Tämänkin olisi voinut tehdä jo neljä kuukautta sitten, kun se pyörä ekan kerran laukesi, mutta eiiiiii, eiiii... :D

Sulla sentään on pyörä. Mä jätin omani joskus alkutalvesta linja-autoasemalle ja unohdin hakea sen, joten parin kuukauden päästä joku oli napannut sen mukaansa :jahas: Ei sillä, että kulkisin pyörällä näillä keleillä... Mut olisihan sellainen ihan kiva omistaa.

Mulla on huomenna joku typerä 10-16 aamuvuoro. Ihan pyllystä, koska en millään jaksaisi herätä niin aikaisin enkä jaksa lounasasiakkaita enkä lounashommia enkä neljän ruuhkaa (jos nyt edes menen autolla) enkä pankissa käyntiä (vaihtokassaan kolikoita) enkä mun typeriä pomoja enkä oikeastaan mitään muutakaan, mikä liittyy duuniin. Tai huomiseen päivään. Tai mihinkään muuhunkaan päivään ennen perjantaita, jolloin alkaa 5pvän vapaa. Eka viikonloppuvapaa yli 10 viikkoon :haart:

E. Ainiin ja en ole nähnyt kämppistä 3 päivään, mulla on ikävä sitä :( Ihan perseestä olla yksin himassa.

Kohta vois harkita nukkumaan menoa, niin vois herätä aamulla ja mennä sit salille kerranki aamulla eikä aina illalla. Ja muutenkin nyt parina päivänä herännyt saakeli aika myöhään, kahdelta päivällä. :D

Back
Ylös Bottom