Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kyrk.jpg

Hainpas joku päivä sitten parin kyynärvarsilämmittimiä 2€:lla. Ei paha hinta, mutta ei ollut XL kokoa kuin yksi. Otin L kokoa, ja vähän tiukat. Pienet lämmittimet tai isot hanskat, ei tarvistse kauaa miettiä kumpi pitää paikkansa.

Edittinä. Vetäisin tuossa päiväunet klo 15.30-19.30. Ei nukuta ihan heti.:)

Oli tylsää ja vetelin munaskuukkelit posliiniks. Nyt kutittaa palloja.

Alko mietityttää oliko se nyt niin hyvä idea.

joo ei vittu, rytmi päin vittua, mutta valvotaa ny sitte ni nukuttais huome illalla, kohta kahvia tulee että pysyy tolpilla

Menny yö tähän asti ranskaa opetellessa äänikirjoista.. Vitun helppo kieli :D. Melkeen kaikki kanat o "suoraan enkusta", tai siis toisin perin..

No en mä nyt tiedä onko ranska niin kovin helppo kieli... Aluksi joo, mutta rakenteiden opetteleminen on ihan perseestä. Nimim. ranskan opiskelua 5v takana ja vasta nyt puhun (melkein) sujuvaa ranskaa :jahas:

No en mä nyt tiedä onko ranska niin kovin helppo kieli... Aluksi joo, mutta rakenteiden opetteleminen on ihan perseestä. Nimim. ranskan opiskelua 5v takana ja vasta nyt puhun (melkein) sujuvaa ranskaa :jahas:

No en mä nyt väittänyt että oppisin puhumaan kuin syntyperäinen. Mutta jos vertaa esim venäjään, jota yritin opiskella lukiossa, tai ruotsiin, jota opiskelin 8 vuotta, tuntuu tää äärimmäisen helpolta kieleltä. :)

edit. Ja tosiaan englanti nyt on helpoin kieli mitä voi olla, ja nää sanat tuntuu olevan melkeen kaikki melko samoja.

Back
Ylös Bottom