Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se piuhojen laittelu onkin aina se isoin homma..

Sano muuta. Meinas pää räjähtää, kun kikkailin noiden piuhojen kanssa ja vaihtelin niiden paikkoja. Pari kertaa kävi mielessä että kippaan koko paskan kaatikselle.

Raappana on muuten yksi kauheimpia bändejä maailmassa, niin korni, että itku pääsee.

Just letkeetä. Tykkään kyllä tällä hetkellä eniten Jujusta, jos suomalaisia aletaan listaamaan.

Edit. Nii ja Jukka Poika tietty, oltiin just vähän aikaa sit katsomassa sitä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sama... Tosin mun kämppiksen vuorokausirytmi on ihan yhtä päin vittua kuin munkin. Viikonloppuisin rytmi katoaa kokonaan ja me ei yksinkertaisesti vaan nukuta. Kämppis dokaa ja mä käyn töissä ja dokaan jos jaksan :jahas: Viikolla voi sit nukkua pitkään ja viettää vapaita.

No mä en ole onneksi tämän kämpän toivottomin tapaus. Luulin, että toi espanjalainen kaveri oli häipynyt jonnekin, kun ei ollut näkynyt, mutta se elääkin 28:n tunnin päiviä ja kuuden vuorokauden viikkoja...

Jukka Pojan keikoilla on kyllä letkeä meno. Yhdellä klubikeikalla ollessani joskus muinoin yleisössä kyti yksi jos toinenkin jazz tupakki. Kreizi meininki.

Jukka Pojan keikoilla on kyllä letkeä meno. Yhdellä klubikeikalla ollessani joskus muinoin yleisössä kyti yksi jos toinenkin jazz tupakki. Kreizi meininki.

Eiköhän siellä aina kyde ties mitä tupakkeja :rolleyes:

Vielä yks video ja sit mä oikeasti menen nukkumaan...

Eiköhän siellä aina kyde ties mitä tupakkeja :rolleyes:

Vielä yks video ja sit mä oikeasti menen nukkumaan...

Apuva...Ei oo edes ainoa Jukka-Pojan biisi ,josta TYKKÄÄN...:wtf:

Jaa miksi Raappan on paska? Koska se vain on, ei sille ole edes selitystä. Ei reggaeta voi duunata Suomeksi, se on sama kuin ruotsalainen pisamanaamainen homo-staffan muuttais Texasiin ja leikkisi punaniskajunttia. Niin kornia että.

Nopsajalka menee vielä sentään kun se osaa ääntää suomea toisinkuin Raappana.

Vaihtarina oma suosikkini !!

Menny yö tähän asti ranskaa opetellessa äänikirjoista.. Vitun helppo kieli :D. Melkeen kaikki kanat o "suoraan enkusta", tai siis toisin perin..

Ötyä.

Back
Ylös Bottom