Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Krapula hellittää jo pikku hiljaa. Tästähän se päivä vasta alkaakin.

Yön aikaa! Mitä turrikat?

Mitäpä tässä. Sain viime viikolla pikku nimityksen. Ainakin 1,5-vuotta, olisi sitten edessä taas normaalimpaa duunia. Ei enää öitä ja lähes kaikki viikonloput vapaat...:). Ei tule sitten täälläkään, kukuttua auringonnousuun asti. Nykyisiä alaisia, tulee kyllä ikävä....:(...LOISTAVAA PORUKKAA...

Mitäs vitsku ite ??

Otan tässä samalla 4cl Sheriffiä...Toivottavasti ei käy näin...:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Yön aikaa! Mitä turrikat?

Mites vitamiinilla treiningit? Et päivyriä pidä? Kulkeeko? Ei niillä painoilla ole merkitystä, jos itseään vastaan kisailee, eikä muutenkaan.

Oletin Stam1na:n olevan kikkeliä, mutta hyvää evästä poijjaat tuottavat.

Edittinä. Melkein oletin kuoleman tulevan yöllä, mutta dipit käyvät rintarangan päälle.

Mites vitamiinilla treiningit? Et päivyriä pidä? Kulkeeko? Ei niillä painoilla ole merkitystä, jos itseään vastaan kisailee, eikä muutenkaan.

Ei jaksa mun 2-3 tunnin reenisessioita kirjotella paperille oikein. Kuhan itsellä pysyy homma kirkkaana mielessä niin homma hyvä. Tänään tunti pyöräilyä tuolla pakkasessa -20 asteessa ja parin tunnin rintatreeniojentajasetti. Puolenöin kotiuduin tässä kotiin syömään taas ja syömistä jatkuu varmaan jonkun aikaa, että saa sapuskat koneesen tän päivän osalta.:D

Ihan ok kulkee. Paremminki kulkenu, mutta siistiny tekniikoita ja jättäny egoilun kokonaan pois niin kehityskin ollut parempaa. Painot liikkuu välillä 2,5 - 545 kg.

Laitoin Grip viestin tuossa ohimennen....

Oletin Stam1na:n olevan kikkeliä, mutta hyvää evästä poijjaat tuottavat.

Edittinä. Melkein oletin kuoleman tulevan yöllä, mutta dipit käyvät rintarangan päälle.
HYVINKIN KAUKANA...Kannattaa tutustua lisää...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei jaksa mun 2-3 tunnin reenisessioita kirjotella paperille oikein. Kuhan itsellä pysyy homma kirkkaana mielessä niin homma hyvä. Tänään tunti pyöräilyä tuolla pakkasessa -20 asteessa ja parin tunnin rintatreeniojentajasetti. Puolenöin kotiuduin tässä kotiin syömään taas ja syömistä jatkuu varmaan jonkun aikaa, että saa sapuskat koneesen tän päivän osalta.:D

Ihan ok kulkee. Paremminki kulkenu, mutta siistiny tekniikoita ja jättäny egoilun kokonaan pois niin kehityskin ollut parempaa. Painot liikkuu välillä 2,5 - 545 kg.

Laitoin Grip viestin tuossa ohimennen....

Pistähän jotain teaseria treenipainoista, kun et ihan pikkupoika profiilin perusteella ole. Edes joku peukalonlähentäjä taljassa olisi mukava tietää. Vastasin viestiin omaan profiiliin, kun "Ei myö tiietä, myö ajetaan mopolla!" Taisi kyseinen lausahdus olla Trabant Expressissä.

HYVINKIN KAUKANA...Kannattaa tutustua lisää...

Kyllä tuota Stam1naa on nyt tullut kuunneltua reilummin ja hyvältä vaikuttaa. Sanoja en vielä osaa. Nyt soi Jimi Hendrix.

Pistähän jotain teaseria treenipainoista, kun et ihan pikkupoika profiilin perusteella ole. Edes joku peukalonlähentäjä taljassa olisi mukava tietää. Vastasin viestiin omaan profiiliin, kun "Ei myö tiietä, myö ajetaan mopolla!"
Joo en mä kato tommosia kikkailuita huomaa ku omaan profiiliin. Jos joskus noviiseihin pääsis niin kiva olis.;)

Käyttäjäviestinä tulee lista. Ei viitti tätä hyvää yötreadia pilata liian asiapitoisilla viesteillä.:D

Joo en mä kato tommosia kikkailuita huomaa ku omaan profiiliin. Jos joskus noviiseihin pääsis niin kiva olis.;)

Käyttäjäviestinä tulee lista. Ei viitti tätä hyvää yötreadia pilata liian asiapitoisilla viesteillä.:D

Kovaa on miehellä treeni. Eikun kisailemaan vain, jos/kun siltä tunnustaa. Saa tuohon kuntoon jo syödäkin. Meneekö kaikki vaa'an kautta? Itse kun olen tällainen tissiposkitreenaaja, niin tässähän melkein tulee kyyneleet treenejäsi katsellessa.:D

Kovaa on miehellä treeni. Eikun kisailemaan vain, jos/kun siltä tunnustaa. Saa tuohon kuntoon jo syödäkin. Meneekö kaikki vaa'an kautta? Itse kun olen tällainen tissiposkitreenaaja, niin tässähän melkein tulee kyyneleet treenejäsi katsellessa.:D

Vastaahan poika profiiliis nyt hei! Kohta tässä on muitakin vinkumassa.:D

Piti käydä listat vakoilemassa :)

Ruokalistat, ovenlistat ja Schindlerinn listat?:D

Mitä superi puuhaa näin yöllä`?

Listat treenipainoista!

Eipä tässä juuri muuta kuin tule koneella oltua ja telkkua tsiigailtua sivusilmällä, rentoutumista.

Mitä itse? :)

Back
Ylös Bottom