Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

klo 07:00 ja ruotsia vastaan :evil:

edit. oon sitte päivän etuajassa eli siis maanantaina...
edit2. Juu kyllä se nyt näin on et mä taidan mennä heti nukkumaan ku töistä pääsen, eihän tästä tuu yhtään mitään

Öitä! Uskaltautuisikohan sitä tänään puntille, kun on pientä flunssanpoikasta..(?) Lauantaina iski oireet.. Nenä tukossa, vähän yskittää ja kitalaessa hieman limaa, muuten olo on kyllä aikas normaali (ei edes voimaton).. Ei malttais olla poissa tuolta raudan helistelystä montaa päivää, mutta toisaalta ei kyllä mikään sydänlihastulehduskaan kiinnostaisi juuri..:evil: Onko tulehdusriskiä, jos ei ole kuumetta?:rolleyes:

huomenna kouluun, viimeset 4-5kk päin helvettiä, 2 jaksoa lukiossa + joulu + uusvuos + ystävänpäivä menny vituillee ku käsi meni ja sitte meni jalka + käsi yhessä!

nyt pieni pakokauhu et saan itteni taas kolariin tuolla paska kelissä tai jtn, sen verran neuroottinen persoona oon :D

Ferrignon loistavia näyttelylahjoja. Karjuu lähes koko ajan ja vetää moustia joka väliin. Tästä ei paljon äksöni parane:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pulling an all-nighter... vituuuuuu. Huomenna sitten koulupäivä neljään, tunti välissä ja kurssitus klo. 17-21. Voi olla väsynyt Kaira huomenillalla..

Pulling an all-nighter... vituuuuuu. Huomenna sitten koulupäivä neljään, tunti välissä ja kurssitus klo. 17-21. Voi olla väsynyt Kaira huomenillalla..

Mulla on huomenna vaan yks luento. Mut kaks tenttii viikolla, niin pitänee silti liikkua täältä lukemaan, kun ei tässä oikein tunnu onnistuvan :D

Nyt tylsistyn vaan kun en saa noita olympialaisstreameja toimimaan, pöh. Tahtoisin kattoo jäkistä, mut ei :(

Eiks sullakaan oo telkkuu?

Pyssy, alan varmaan tsiigaa niit NHL-pelei sillee puolel silmäl täst lähtien! Ihan siisti laji, mut en oo koskaan oikeen päässy ineen tähän mennessä.

Mulla on huomenna vaan yks luento. Mut kaks tenttii viikolla, niin pitänee silti liikkua täältä lukemaan, kun ei tässä oikein tunnu onnistuvan :D

Nyt tylsistyn vaan kun en saa noita olympialaisstreameja toimimaan, pöh. Tahtoisin kattoo jäkistä, mut ei :(

Mullakin ois keskiviikkoaamuna tentti, en ole edes vielä avannut kirjaa, enkä kyllä nyt ehdikään, se jääköön tiistain asiaksi. Vituttaa toisinaan tämä oma saamattomuus, perkele.

Pyssy, alan varmaan tsiigaa niit NHL-pelei sillee puolel silmäl täst lähtien! Ihan siisti laji, mut en oo koskaan oikeen päässy ineen tähän mennessä.

En mä tv:tä tarvi, mulla on jeessi näyttö ja tv:st tulee lähinnä vaan kuraa. Oon niin malttamaton muutenkin, et ne pari sarjaa, joita katon, on kyl sellasii, etten ikinä sais odotettuu sitä, kun ne suomen telkoist tulis :D

Ärsyttää kyl ku tuo sivu ei suostu toimii :(

Ja XairaX mulla on 19.3 asti joka perjantai kauppaoikeuden tenttejä, ne on varmaan tosi kivoi ku aina pari 400s opusta luettavana, kohta aloitan ekaan lukemista, et en mäkään varsinaisesti mikään aikaansaava opiskelija ole :D sit pitäis keretä vähän kustannuslaskentaaki kattoo, ku keskiviikkona on viimeinen mahdollisuus tenttiä se :S Ehkä sit ens vuonna opinkin jo opiskelemaan!

Ötyä.
Hyvä päätös. Mutta varo vaan. NHL.lle, kun annat pikkurillin jne...Kohta seurailet, kaikenmaailman tilastojakin :D

Rakastan tilastoja. Boxoffice-tilastot ihan ykkösenä tällä hetkellä. Lätkätilastotki käy, kun alkaa joskus niist jotain ymmärtää. Olis saanu joku pleksi paukkuu tos Canada-USA matsissa, muutenki niin kovaa menoo kaikki kolme erää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom