Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mää tulin just kattomast Kaija Koota! Oli siisti :D Nyt mun tuohtuminen noihin joihinkin törppöihin on myös hävinnyt, mutta voisin mielummin terminoida tätä threadii :)

Kohta pitäis kyl jaksaa mennä nukkumaankin, kunhan katon yhen jakson lässynlää greyn anatomiaa.

Jep. Pitää melkeeen nukkua hetki ennen peliä ettei veny herääminen iltaan:)

terminoida ... mm ..

keitän kaakaovettä ja syvennyn hyvään kirjaan.

Kaakaovettä? Wtf dude? Ei kaakaoon vettä laiteta. Ite väännelly tässä kaakaoita pitkin yötä puolen desin raakakaakaonipseistä :P

Oli ehkäpä maailman oudoin ilta meikällä tänään.Olin kuskina kuten tavallista ja heitin porukan baariin ja menin ystävälle iltaa viettämään. Pyöriskelin wikipediassa ja tein jotain random hakuja - laitoin kaverille taustakuvaks jonkun heroiini neulan tms.

Noin minuutti tämän jälkeen tietokoneen taustakuvaksi vaihtuu south parkista tuttu kuraattori mckey jossa on teksti "drugs are bad".

Kaveri kysyi, miten sä ton teit? Sanoin että en edes koskenu koneeseen. No vaihdoin taustakuvaa ja taas noin minuutin jälkeen se vaihtui takaisin mckeyhin. Mietittiin että ehkä koneessa on viirus tai joku muu vastaava.

Noh, tietsikka alko käyttäytyä erilailla, silloin tajusin. Etä hallinta :D
Laitoin taustaksi goatsen ja se korvaantui valkoisella taustalla jossa oli msn osoite ja teksti "add me".

Kävi ilmi että konettamme oli käyttänyt Leedsistä kotoisin oleva treenausta harrastava tietokone nörtti, joka oli juuri vapautunut vankilasta. Hän todisti vielä sanansa kaataen clanbasen pariksi minuutiksi. Juteltiin tyypin kanssa niitä näitä. Oli kyllä helvetin outoa, miten kaikista netin käyttäjistä se valitsi juuri ystäväni ip osoitteen, ja saastutti koneen troijjalaisella. :D

Viimeksi muokattu:
Arr.. hitto että aika menee hitaasti.. Yrittää tässä odotella et Suomen matsi alkais. Ja eihän kaakaoo nyt veteen kuulu tehdä :( ihan hulluja ootte

Ja eihän kaakaoo nyt veteen kuulu tehdä :( ihan hulluja ootte

No ei niin!

Kaakaohan on parhaimmillaan kun sekoittaa keitetyn veden kaakaojauheeseen ja kermaan.

Kokeiles vaikka sellasta että teet raakakaakaosta, punasesta maidosta, ja heitä siihen sitä kermaa ;). Jäät niin pahasti koukkuun että mielummin vetelet tota kun nussit.

Ötyä.

No ei oo kyllä muutenkaan paneminen intresseissä just nyt, mut pitää kokeilla!

Et kyl oo miespuolinen vastikkeeni :wtf:

Ja öitä ihmisille! Itse yritän kohta jo mennä unille, otti ("kevyt") jalkatreeni niin koville että jalat tutisee vielä 6h jälkeenkin ja väsyttääkin.

Pitää kyl kokeilla Peevelin läskikaakaota! :D Luulen että teen samalla raakasuklaata, voin niistä sit valita lempparin, johon jään. Itse join just vaan kaapin perukoilta löytynyttä oboyta sekotettuna rasvattomaan maitoon :(

Back
Ylös Bottom