Fuuuuck. Unohdin sit puhelimen työvaatteiden taskuun ja työvaatteet on keskustassa duunin pukkarissa :jahas: Nyt mietin et pitäisköhän lähteä vielä hakemaan... En kyl millään jaksaisi.
Kyllä toi meidän koira vaan on niin hauska veikko. Tultiin juuri myöhäiseltä lenkiltä jonka jälkeen istahdin sohvalle kattelee telsua ja koira tulee viereen nukkumaan. Hetken päästä herää ja nuolaisee poskelle ja sitten jatkaa unia. :D
Jep. Ja jos nyt lähden hakemaan sitä, kukaan ei varmasti ole kaivannut.
Tosin tarvitsen sen ihan vaan herätyskellon takia, koska en omista normaalia kelloa.
Kyllä toi meidän koira vaan on niin hauska veikko. Tultiin juuri myöhäiseltä lenkiltä jonka jälkeen istahdin sohvalle kattelee telsua ja koira tulee viereen nukkumaan. Hetken päästä herää ja nuolaisee poskelle ja sitten jatkaa unia. :D
Ostin leipää missä oli vihreetä juttua sisällä ja Mike käski kaapimaan ne pois kun maistuu kuulemma huonolle. Ne maistu oudolle, mutta söin silti. Olisin itse luullut hyvän makuiseksi.
Ostin leipää missä oli vihreetä juttua sisällä ja Mike käski kaapimaan ne pois kun maistuu kuulemma huonolle. Ne maistu oudolle, mutta söin silti. Olisin itse luullut hyvän makuiseksi.
Puhelin haettu! Ei siellä ollut kuin yksi turha viesti kaverilta ja yks "missä meet?"-viesti joltain, jolle olen kai eilen antanut numeroni :wtf: Tai ainakin samasta numerosta on soitettu mulle eilen yöllä.
Nyt vähän alkoholilainsäädännön opiskelua ja sit nukkumaan