Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Fuuuuck. Unohdin sit puhelimen työvaatteiden taskuun ja työvaatteet on keskustassa duunin pukkarissa :jahas: Nyt mietin et pitäisköhän lähteä vielä hakemaan... En kyl millään jaksaisi.
Ja tonni vetoa, niin huomenna siellä on keskimääräistä enemmän vastaamattomia puheluita. Näin käy aina kun puhelin unohtuu.

Kyllä toi meidän koira vaan on niin hauska veikko. Tultiin juuri myöhäiseltä lenkiltä jonka jälkeen istahdin sohvalle kattelee telsua ja koira tulee viereen nukkumaan. Hetken päästä herää ja nuolaisee poskelle ja sitten jatkaa unia. :D

:haart::haart:

Ja tonni vetoa, niin huomenna siellä on keskimääräistä enemmän vastaamattomia puheluita. Näin käy aina kun puhelin unohtuu.

Jep. Ja jos nyt lähden hakemaan sitä, kukaan ei varmasti ole kaivannut.
Tosin tarvitsen sen ihan vaan herätyskellon takia, koska en omista normaalia kelloa.

Moro!

Kyllä toi meidän koira vaan on niin hauska veikko. Tultiin juuri myöhäiseltä lenkiltä jonka jälkeen istahdin sohvalle kattelee telsua ja koira tulee viereen nukkumaan. Hetken päästä herää ja nuolaisee poskelle ja sitten jatkaa unia. :D

Aww... :haart:

Jätkän avatarista tuli muuten mieleen, että He-Man näyttää ihan Dannyltä! :eek:

danny.jpg

Ostin leipää missä oli vihreetä juttua sisällä ja Mike käski kaapimaan ne pois kun maistuu kuulemma huonolle. Ne maistu oudolle, mutta söin silti. Olisin itse luullut hyvän makuiseksi.

koirahan se miehen paras kaveri on :rolleyes:

Ostin leipää missä oli vihreetä juttua sisällä ja Mike käski kaapimaan ne pois kun maistuu kuulemma huonolle. Ne maistu oudolle, mutta söin silti. Olisin itse luullut hyvän makuiseksi.
Aikamoista kuluttajien harhautusta pistää semmoista syötävän näköistä shittiä sinne väliin, joka on sitten oikeasti jotain murmelin paskaa.

Kyllikki sai voimaan pahoin. Pakko ottaa lääkettä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Puhelin haettu! Ei siellä ollut kuin yksi turha viesti kaverilta ja yks "missä meet?"-viesti joltain, jolle olen kai eilen antanut numeroni :wtf: Tai ainakin samasta numerosta on soitettu mulle eilen yöllä.

Nyt vähän alkoholilainsäädännön opiskelua ja sit nukkumaan :)

Back
Ylös Bottom