Koputtelet jakarilla siihen kylkeen, että kuuluu putkia pitkin oikein? :D
Nakuttelen SOSia vahingossa ni täällä on pelastajat kohta kylässä! Sitte pyydän niitä korjaamaan patterin... masterplan!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koputtelet jakarilla siihen kylkeen, että kuuluu putkia pitkin oikein? :D
Ai että....Just puhuttiin kämppiksen kanssa tossa yks päivä et haluttais haalarit. Vois mennä pulkkamäkeen ja tehdä kaikenlaisa kivaa ilman että palelee.
Mulla oli pienenä ihan pirun hienot haalarit. Ne oli sellaset käännettävät, toiselta puolelta pinkit, toiselta puolelta kukkakuvioiset.
Edit.
MrNICEGUY, voiskin noin vaan lopettaa sen tärinän. Mä voin palella ilman että alan täristä ja sitä pystyy vielä jotenkin hallitsemaan, mutta toisinaan mä vaan tärisen ihan älyttömästi eikä sille voi mitään. Välillä tärisen myös jos on ihan hiukan viileää ja oon tosi väsynyt :D Hampaat vaan kolisee yhteen.
Pikkuskidien äidit ja isät tajuu, miten kannatta lapset pukea ja mitä niille kannattaa ostaa. Sitte ku ikää tulee niin vaatteiden ulkonäkö vaan ajaa kaiken mukavuuden ja käytännöllisyyden edelle. Sit ollaan pelkät farkut jalassa pakkasessa niin että polvia vihloo. Pipoakaan ei uskalla laittaa päähän ku aamuset geelit menee muuten flätiks. Just suoristin tukan, en voi laittaa pipoa päähän.:D
Pikkuskidien äidit ja isät tajuu, miten kannatta lapset pukea ja mitä niille kannattaa ostaa. Sitte ku ikää tulee niin vaatteiden ulkonäkö vaan ajaa kaiken mukavuuden ja käytännöllisyyden edelle. Sit ollaan pelkät farkut jalassa pakkasessa niin että polvia vihloo. Pipoakaan ei uskalla laittaa päähän ku aamuset geelit menee muuten flätiks. Just suoristin tukan, en voi laittaa pipoa päähän.:D
Näin se menee. Muista vielä ne ajat kun oli ihan vitun sama mitä päälle laittoi, vaatteet ei kiinnostanu sitten pätkääkään. Sen jälkeen sitte siirryttiin tähän ulkonäkö ensin aikakauteen:D Mikä taitaa edelleen olla päällänsä:D
E: BTW intin villasukat rokkaa kylmillä keleillä. Ne on aina messissä:D
Itsehän en lähde ilman krakaa mihinkään. Reenit vedän gaspin teepaidalla ja krakalla;) Välillä jossain pystysoudussa pistää vituttamaan, kun se kankaankappale siinä heiluu...mutta onhan se vitun cool:D