Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Just puhuttiin kämppiksen kanssa tossa yks päivä et haluttais haalarit. Vois mennä pulkkamäkeen ja tehdä kaikenlaisa kivaa ilman että palelee.
Mulla oli pienenä ihan pirun hienot haalarit. Ne oli sellaset käännettävät, toiselta puolelta pinkit, toiselta puolelta kukkakuvioiset.
Ai että....
tahti-jonathan-haalarit-1023x626.jpg

Edit.

MrNICEGUY, voiskin noin vaan lopettaa sen tärinän. Mä voin palella ilman että alan täristä ja sitä pystyy vielä jotenkin hallitsemaan, mutta toisinaan mä vaan tärisen ihan älyttömästi eikä sille voi mitään. Välillä tärisen myös jos on ihan hiukan viileää ja oon tosi väsynyt :D Hampaat vaan kolisee yhteen.

Kännissä kaikki on mahollista.

Mä oon toi pinkkihaalarinen.

Pikkuskidien äidit ja isät tajuu, miten kannatta lapset pukea ja mitä niille kannattaa ostaa. Sitte ku ikää tulee niin vaatteiden ulkonäkö vaan ajaa kaiken mukavuuden ja käytännöllisyyden edelle. Sit ollaan pelkät farkut jalassa pakkasessa niin että polvia vihloo. Pipoakaan ei uskalla laittaa päähän ku aamuset geelit menee muuten flätiks. Just suoristin tukan, en voi laittaa pipoa päähän.:D

Pikkuskidien äidit ja isät tajuu, miten kannatta lapset pukea ja mitä niille kannattaa ostaa. Sitte ku ikää tulee niin vaatteiden ulkonäkö vaan ajaa kaiken mukavuuden ja käytännöllisyyden edelle. Sit ollaan pelkät farkut jalassa pakkasessa niin että polvia vihloo. Pipoakaan ei uskalla laittaa päähän ku aamuset geelit menee muuten flätiks. Just suoristin tukan, en voi laittaa pipoa päähän.:D

Alan pitää pilkkihaalareita ulkona, ehkä pilkkihaalarit voitais stailata uusiks! :wtf:

Näin se menee. Muista vielä ne ajat kun oli ihan vitun sama mitä päälle laittoi, vaatteet ei kiinnostanu sitten pätkääkään. Sen jälkeen sitte siirryttiin tähän ulkonäkö ensin aikakauteen:D Mikä taitaa edelleen olla päällänsä:D

E: BTW intin villasukat rokkaa kylmillä keleillä. Ne on aina messissä:D

Amisaikoina jätkät valitti pakkasilla, että pää jäätyy, mutta pipoa ei voi laittaa kun letti menee muuten.:D

Juu. Se on tätä nykyaikaa kato. Meet heittää roskia pihalle niin peilistä pitää kattoo ensin, että onks kaikki ok ja mitkä housut mä laitan. Vai laittaisko kauluspaidan kenties?:D

Itsehän en lähde ilman krakaa mihinkään. Reenit vedän gaspin teepaidalla ja krakalla;) Välillä jossain pystysoudussa pistää vituttamaan, kun se kankaankappale siinä heiluu...mutta onhan se vitun cool:D

Näin se menee. Muista vielä ne ajat kun oli ihan vitun sama mitä päälle laittoi, vaatteet ei kiinnostanu sitten pätkääkään. Sen jälkeen sitte siirryttiin tähän ulkonäkö ensin aikakauteen:D Mikä taitaa edelleen olla päällänsä:D

E: BTW intin villasukat rokkaa kylmillä keleillä. Ne on aina messissä:D

Ja kun ikää tulee lisää kiinnostus vaatteisiin lopahtaa taas, ainakin itellä. Farkut laitan nykyään vaan jos vaimo pakottaa. Pari vuotta nyt kulkenut Adidaksen kolmiraitaverkkareissa ja Sievin turvakengissä. Eikä tulis kysymyksenkään mennä ulos pakkaseen ilman pipoa päässä. Peiliinkin kattoo ehkä pari kertaa viikossa, silloinkin sattumalta.

Itsehän en lähde ilman krakaa mihinkään. Reenit vedän gaspin teepaidalla ja krakalla;) Välillä jossain pystysoudussa pistää vituttamaan, kun se kankaankappale siinä heiluu...mutta onhan se vitun cool:D

NO kyllä pukeutua pitää osata. Kannattaa muuten laittaa klipsilla sarjojen aikana siihen kauluspaidan kaulukseen ettei takerru tankoon.

Missä on muuten vanhat kunnon kolmiraitaverkkarit. Ne oli vasta kunnon pelit. Sopi kelille kuin kelille. Kylkeen vähän tuulitakkia, niin ai että...:D

lunta, vittu lunta ja vielä lisää lunta. eiks tää jo riitä, lunta naamaölla, lunta niskassa, lunta vaatteiden sisällä, lunta joka paikassa vitttu. Teveisiä vaan kävelyretkeltä

Ötyä.

Sitten koisimaan. Se on maanantai ja 12.00 taas töissä pitäis olla. Lomat lusittu.

Back
Ylös Bottom