Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hoplaa!

Vielä heraa vois vetästä. Sitte alan harkittemaan nukkupuuhia.

huh huh. Koiran kanssa tultiin just iltalenkiltä ja eiköhän tota lunta taas sada täällä helsingissä. Koira innoissaan, mutta itselle alkaa rittäää.

Just. Ihanasti. Jos tässä ottais vie yhden rommitotin, jauhais paskaa kamujen kanssa ja menis sit unille että jaksais huomenna salille. Viikon tauko (kiitos selän) takana, iisisti pitää sit ottaa. Ja tänään kans. Cheers!
Illan biisinä muuten Blondien One way or another. It rocks!

No jos päivän olis vaan niin olis kiva fiilistellä kerrankin kylmyyttä. 20 astetta vielä tunnu missään edes. Miksei patteris toimi?

Tuntuupas.
Just tossa yks päivä kävelin n.10min matkan töistä kaverille ja vaikka mulla oli pipo, hanskat, huppari, takki ja paksu kaulaliina, palelin silti niin että tärisin kävellessäni. Varpaista ja sormista lähti osittain tunto. En oikein kestä kylmyyttä :D

Tuntuupas.
Just tossa yks päivä kävelin n.10min matkan töistä kaverille ja vaikka mulla oli pipo, hanskat, huppari, takki ja paksu kaulaliina, palelin silti niin että tärisin kävellessäni. Varpaista ja sormista lähti osittain tunto. En oikein kestä kylmyyttä :D
Hommaa takkis alle paljon lämpöpulloja! Missä on vanhat kunnon haalarit kun niitä tartteis! Haalarit oli kova sana ala-asteel.:D

Joo, enköhän oo riehunu sen ympärillä ihan tarpeeks. Onko muita naapuriystävällisiä vinkkejä? :D
Koputtelet jakarilla siihen kylkeen, että kuuluu putkia pitkin oikein? :D

Tuntuupas.

Tuuliko 30m/s?. http://www.fmi.fi/tuotteet/kauppa_17.html

Tuntuupas.

Kaveri kerran täris taxijonossa kylmyyttään, ni sanoin sille et ei sulla oikeesti oo noin kylmä et sä täriset ni se lopetti sen tärinän... Kylmyyden tunne on henkistä heikkoutta?:eek:

Hommaa takkis alle paljon lämpöpulloja! Missä on vanhat kunnon haalarit kun niitä tartteis! Haalarit oli kova sana ala-asteel.:D

Just puhuttiin kämppiksen kanssa tossa yks päivä et haluttais haalarit. Vois mennä pulkkamäkeen ja tehdä kaikenlaisa kivaa ilman että palelee.
Mulla oli pienenä ihan pirun hienot haalarit. Ne oli sellaset käännettävät, toiselta puolelta pinkit, toiselta puolelta kukkakuvioiset.

Tuuli!

Mä sammun ny. Öitä.

Edit.

MrNICEGUY, voiskin noin vaan lopettaa sen tärinän. Mä voin palella ilman että alan täristä ja sitä pystyy vielä jotenkin hallitsemaan, mutta toisinaan mä vaan tärisen ihan älyttömästi eikä sille voi mitään. Välillä tärisen myös jos on ihan hiukan viileää ja oon tosi väsynyt :D Hampaat vaan kolisee yhteen.

Back
Ylös Bottom