Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
iltaa. Ja metalcorella mennään.
Sais tulla 30 astetta pakkasta, niin sitte olis jo vilposta kerrankin. Hetki menny, että ollu niinkin kovia pakkasia.;)
No jos päivän olis vaan niin olis kiva fiilistellä kerrankin kylmyyttä. 20 astetta vielä tunnu missään edes. Miksei patteris toimi?Metal is like an apple, you throw away the core..;)
Kiva että jotku toivoo tällalia ja mulle ei toimi ees patteri. :curs:
No jos päivän olis vaan niin olis kiva fiilistellä kerrankin kylmyyttä. 20 astetta vielä tunnu missään edes. Miksei patteris toimi?
Kolistele ja potkase sitä pari kertaa.:DJaa-a, varmaan tukossa... Kerran kävi jo putkimies korjaamassa, kyllä se lämmin oli ainakin 5min!
No jos päivän olis vaan niin olis kiva fiilistellä kerrankin kylmyyttä. 20 astetta vielä tunnu missään edes. Miksei patteris toimi?
Kolistele ja potkase sitä pari kertaa.:D
Hommaa takkis alle paljon lämpöpulloja! Missä on vanhat kunnon haalarit kun niitä tartteis! Haalarit oli kova sana ala-asteel.:DTuntuupas.
Just tossa yks päivä kävelin n.10min matkan töistä kaverille ja vaikka mulla oli pipo, hanskat, huppari, takki ja paksu kaulaliina, palelin silti niin että tärisin kävellessäni. Varpaista ja sormista lähti osittain tunto. En oikein kestä kylmyyttä :D
Koputtelet jakarilla siihen kylkeen, että kuuluu putkia pitkin oikein? :DJoo, enköhän oo riehunu sen ympärillä ihan tarpeeks. Onko muita naapuriystävällisiä vinkkejä? :D
Tuntuupas.
Just tossa yks päivä kävelin n.10min matkan töistä kaverille ja vaikka mulla oli pipo, hanskat, huppari, takki ja paksu kaulaliina, palelin silti niin että tärisin kävellessäni. Varpaista ja sormista lähti osittain tunto. En oikein kestä kylmyyttä :D
Tuntuupas.

Hommaa takkis alle paljon lämpöpulloja! Missä on vanhat kunnon haalarit kun niitä tartteis! Haalarit oli kova sana ala-asteel.:D
Tuuliko 30m/s?. http://www.fmi.fi/tuotteet/kauppa_17.html