Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

peruskoulun loppuminen oli kyllä hauskaa aikaa :D mutta sit ku lukio alko ni ei ollukkaa enää hauskaa. ja nytki jotkut fakin vanhojen tanssit stna :D no okei vapaaehtoset mut silti :D

Jooh, mua pyydettiin vanhojen tanssiin yhen "hiukka" tuhdimman tytön pariksi, kieltäydyin :D ...on se ny muutenki mua puolet pitempi :david:

kato janne perkele onnee!!! :D mitäs miehelle muute kuuluu? onks reenit kulkenu ja kehityst tullu :P nann3 ymmärrän että kieltäydyit ois ollu aika nöyrää tanssia isomman tytön kanssa :D:D

Moro moro :D No ei todellakaan, oli tossa ihan useemman kuukauden tauko heinäkuun jälkeen. Sit marraskuussa otin itteä niskasta kiinni ja kerkesin käydä 2 viikkoa salilla kunnes iski possulenssu :/ Nyt koko joulukuun ollu sitte vielä jossain jälkitaudissa, mut tammikuussa käyn hakemassa taas salikortin ku alkaa pikkuhiljaa olee kunnol tervehtyny :PP

peruskoulun loppuminen oli kyllä hauskaa aikaa :D mutta sit ku lukio alko ni ei ollukkaa enää hauskaa. ja nytki jotkut fakin vanhojen tanssit stna :D no okei vapaaehtoset mut silti :D

Mitä sä höpötät, lukio oli mun tähänastisen elämäni parasta aikaa! Antaisin mitä vaan että voisin mennä 3,5v ajassa taaksepäin ja käydä sen uudelleen. Tai ehkä käydä uudelleen ilman kirjoituksia ja IB-koulun erikoisuuksia eli 2500-4000 sanan arvosteltavia esseitä :S
En muuten tanssinut vanhoissa, ei vaan kiinnostanut tuhlata aikaa ja rahaa siihen rumbaan. Risteilylle pääsee vaikka ei tanssisikaan ;)

mua saa onnitella sit ihan rohkeesti

Onnee!

Käytiin tossa pari tuntia sitten vaimon kanssa minttukaakaolla. Oli kivaa ja nyt nukuttaa.

onneks mul on kaunein tanssipari koulusta =) no toi lukio on vaan vähä turha :D mut ihan kivaa siellä kyllä on mut opiskelu on sit asia toinen :D mut nyt on mentävä nukkumaan että jaksaa sitte juhlia

Hahaa, hyvää uuttavuotta vaan kaikille! Itse lagaan yksin kotona viskipullon kanssa mutta silti on helvetin hauskaa! mites muilla sujuu/sujui tämä uudenvuoden vietto?

Back
Ylös Bottom