Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

vittu mulla on NÄLKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäääääääääääääääää

Laita vahinko kiertämään ja anna niitä kavereille, muille sukulaisille tai vaikka työkavereille jos et ite halua syödä :) Mullekin voi antaa yhden!

Mun joulun suklaasaldo oli 2 konvehtirasiaa, mistä toinen syötiin siskojen kanssa ja toinen kämppiksen kanssa. Kielsin mutsia ostamasta suklaata, joten vältin siis joulukilot :)

vittu kyl jurppii et on enää pari päivää aikaa juoda limua ja sit pitäs vuos olla ilman :(

Sitä mäki, ota bisse. Otan viskiä kyllä nyt myssyksi. Kohta eukko tulee räpsimään kuvia ku se kerää todistusaineistoa että jos meille tulee ero niin sillä on näyttää vihkollinen paskaa että mä olen huono isä ja se saa muksun. Mut se ei tiedä et mä oon nauhottanu puhelimella ku se kertoo mulle sen kieron suunnitelman. Tosin eihän me ikinä erota. Ja jos erotaan niin mä kyllä sieppaan ipanan. Onhan se sentään asikainen. Mut jos mä sitä viskiä vähän vielä muutamalla jääpalalla tuolta komerosta ->

Alyssa: Juuh, sain mäki 2 konvehtirasiaa jouluna ja pari pussia muita mögöjä, mutta syötin suurimman osan jouluvieraille :D Olis mulla viel yks rasia jos haluat :D

Tubsu: Samat olis aikeet mulla, tai limsaa juon vuoden vaihteen jälkeen harvoin, mutta energiajuomat jätän, sekä karkit, sipsit, hampurilasiet, pitsat... jtn pullaa tai keksejäkin HARVOIN!
Pistän koko safkahommat kerralla remppaan, ja suunnitelmis olis myös ruveta reenaamaan täysiä. Josko tosta hyvästä ja säännöllisesta ruokavaliosta sais vähä boostia reeneihin.
Nyt terveellistä bulkkia, ja keväällä sitte kiristellä rantakuntoo, jos sais ton bäckin esiin :)

Powder: En tiä oliks tää juttu tehty tahallaan hassuksi, mutta mut se sai ainakin mut repeemään, yön piristys :D

Oho, vaimo nukahti sohvalle ja tuhisee hassusti :)
Taidan mennä itsekin nukkumaan... Öitä!

oi tätä odottelun iloa..

ja joooo mitäköhän muuta, sais kesää mennes painon tonne 75kg näillä 8 rossan rasvoilla ni vois olla tyytyväine, ja no, sais toi perkeleen Blackhawksie peli jo alkaa :curs:

Mulla on nykypaino 61kg ja pituutta n. ~165cm. Olis siistiä jos sais ens syksyyn mennes hilattua painon tonne 70kg korville.

Alyssalle hyvät yöt! :)

Mulla on nykypaino 61kg ja pituutta n. ~165cm. Olis siistiä jos sais ens syksyyn mennes hilattua painon tonne 70kg korville.

Alyssalle hyvät yöt! :)

joo, no tartten yläroppaa vähä tavaraa nii täytyy tota painoo hilaa vähä ylös :P

Jatkuva energiajuomien ja kahvin lipittely kostautui tänäkin yönä ja yöunet jäi lyhyeksi. Nukahdin kyllä jo ennen kymmentä kun olin niin puhki. Ja heräsin 04:30 aivan pirteenä. Pesin hiukset ja nyt raapustelen gradua. Menee kai tää tällasellakin päivärytmillä, mut ehkä vähän pitäs rajottaa tota kofeiinimäärää mikä päiväsaikaan menee kurkusta alas et jaksais. Olen kierteessä. Nukun huonosti ja piristän itteeni kofeiinilla jonka johdosta nukun vieläkin huonommin. Ja tarvitsen enemmän kofeiinia ja....

Back
Ylös Bottom