Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miul ois minttua ja muutama olut jos kelpaa?

Minttu käy jos on kaakaota tai kahvia. Olut nyt kelpaa aina.

Eli tänne vaan! Mun ja systerin seuraksi.

Edit.
Sniffari, en haluu antaa näitä pikkareita ku tykkään näistä. Jos jotkut muut käy ni sit?

Minttu käy jos on kaakaota tai kahvia. Olut nyt kelpaa aina.

Eli tänne vaan! Mun ja systerin seuraksi.

Edit.
Sniffari, en haluu antaa näitä pikkareita ku tykkään näistä. Jos jotkut muut käy ni sit?
Sanoisin sen dount jutun minkä Homer sanoo aina simpsoneissa aina sanoo. jos osaisin. Mut ehkä niissä miiteissä joskus, jos niitä tapahtuu. Mut kaikkia löytyis kyl kahvit, kaakaot ja ehkä muutama olutkin, ja tietysti se minttu.

Ajattelin koko yön katsella Las Vegasia. Osaako Alyssa kertoa mihin kannattaa huomenna ja ylihuomenna suunnistaa?

Huomenna mä oon vielä perheen kanssa maalla, mutta lauantaina duunin jälkeen suuntana the One. Jos bongaa mut niin saa tulla moikkaamaan :)

Vois floodata ehkä koko yön tässä näin ja koittaa saaha itteänsä sankareitten joukkoon, mutta toisaalta eihän sitä roomaakaan hetkessä tehty. Eli pikkuhiljaa suurta tulee, eli mie luovutan tältä illalta. Mutta onha tässä vielä iltoja, aamuja, päiviä, joka hetkiä päivissä jäljellä. Tämä on pieni reply minulle mutta suuri topic pakkotoistolle.:rock:

Antti Metsola!
murre.jpg

Back
Ylös Bottom