Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hermo menee. Tänään työpäivä ja kello herättäisi vasta kuuden pintaan, mutta meikä heräsi tikkana siihen, kun lehti tipahti postiluukusta eikä saa enää unta. Olisi ollut kivaa nukkua pidempään kuin 4,5h.

Juu hyviä jouluja vaan kaikille! Nyt saa syödä niin maan perhanasti! Bulkki päälleSymppaan Anonymitya, en saanut unta millään ja näin painajaisia, nyt sitten pitäis muka jaksaa aerobiset ennen duunia vielä. Hohhoijaa, jäi kans unet johonkin neljään tuntiin.
Jollain on selkeesti pientä jännitystä tai hermostuneisuutta liikenteessä. ;) Tunnin ehtisit vielä uneksia....kokeile..![]()
Ei viitti joulunakaan noin raskasta kuunnella. Ps. tsekkaa mikä hymy jäbällä.Joulua.
Kuvia?Mä hyppäsin alasti lumihankeen saunan jälkeen! Porukoiden talo on ihan tien vieressä mut ei täällä ketään kulje. Maalla on kiva viettää joulua :haart:

:urjo:Kuvia?![]()
mättö jatkuu
Voi luoja. Juotan tässä kossu limeä mun 14v pikkusiskolle ja se alkaa olla yhtä humalassa kuin minä 1,5 viinipullon jälkeen. Olen ehkä maailman paras isosisko.
Oispa mullaki ollu tommonen isosisko :kippis1:
Ei miehet ja naiset nyt niin erillaisia olekkaan :D Veljen kans samaa harrastettiin paitsi poikien sijaan juteltiin tytöistä :evil:Jutellaan pojista, juodaan ja dataillaan :D