Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hermo menee. Tänään työpäivä ja kello herättäisi vasta kuuden pintaan, mutta meikä heräsi tikkana siihen, kun lehti tipahti postiluukusta eikä saa enää unta. Olisi ollut kivaa nukkua pidempään kuin 4,5h.

Hermo menee. Tänään työpäivä ja kello herättäisi vasta kuuden pintaan, mutta meikä heräsi tikkana siihen, kun lehti tipahti postiluukusta eikä saa enää unta. Olisi ollut kivaa nukkua pidempään kuin 4,5h.

Jollain on selkeesti pientä jännitystä tai hermostuneisuutta liikenteessä. ;) Tunnin ehtisit vielä uneksia....kokeile..:)

Symppaan Anonymitya, en saanut unta millään ja näin painajaisia, nyt sitten pitäis muka jaksaa aerobiset ennen duunia vielä. Hohhoijaa, jäi kans unet johonkin neljään tuntiin.

Symppaan Anonymitya, en saanut unta millään ja näin painajaisia, nyt sitten pitäis muka jaksaa aerobiset ennen duunia vielä. Hohhoijaa, jäi kans unet johonkin neljään tuntiin.
Juu hyviä jouluja vaan kaikille! Nyt saa syödä niin maan perhanasti! Bulkki päälle

edit: tuli väärä quote mut eipä se kai niin kauheesti haittaa

Jollain on selkeesti pientä jännitystä tai hermostuneisuutta liikenteessä. ;) Tunnin ehtisit vielä uneksia....kokeile..:)

No ei onnistu, vaikka yritin... :curs: Aloin sitten valmistamaan itselleni ruokaa. Tein duuniin pastaa ja pastakastiketta.

Enkä edes ole omasta mielestäni mitenkään jännittynyt/hermostunut. Tai hermostunut siitä, että vituttaa jo valmiiksi olla väsyneenä töissä. Illan voikin sitten viettää nukkuen, jotta jaksaa mennä taas joulupäivänä duuniin. Mähän en vietä joulua sen kummemmin.

Nyt mä luen sen perkeleen Hesarin, minkä takia mä heräsin ja meen sen jälkeen suihkuun sekä duuniin.

*Kas, se herätyskellokin soi*

Joo, hyvää joulua vaan itse kullekin.

Voi luoja. Juotan tässä kossu limeä mun 14v pikkusiskolle ja se alkaa olla yhtä humalassa kuin minä 1,5 viinipullon jälkeen. Olen ehkä maailman paras isosisko.

Voi luoja. Juotan tässä kossu limeä mun 14v pikkusiskolle ja se alkaa olla yhtä humalassa kuin minä 1,5 viinipullon jälkeen. Olen ehkä maailman paras isosisko.

Oispa mullaki ollu tommonen isosisko :kippis1:

Oispa mullaki ollu tommonen isosisko :kippis1:

Voin mä ryhtyä sunkin isosiskoksi! Vaikka olenkin vuoden nuorempi :D

En vaan halunnut dokata yksin niin ajattelin tarjota siskoillekin. Keskimmäinen on aika kiltti ja meni jo nukkumaan mut tää nuorin on ihan samanlainen kuin minä tuossa iässä. Jutellaan pojista, juodaan ja dataillaan :D

Jutellaan pojista, juodaan ja dataillaan :D
Ei miehet ja naiset nyt niin erillaisia olekkaan :D Veljen kans samaa harrastettiin paitsi poikien sijaan juteltiin tytöistä :evil:

Back
Ylös Bottom