Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onneks oon päässy MW ja Farmvillestä jo yli.. :D Tarvi enään herätä keskellä yötä tuhlaamaan energiat tai viljelemään mustikat.

Mäki olin Mafiawars-koukussa (krhm) ja erittäin onnellinen että pääsin yli.... :D

Niin, ja vituttaa kun se on dubattu suomeksi!!! :wtf: Ymmärtää jollain maikkarilla/nelosella, mutta vittu MTV:llä? C'moon...tos mitään hauskaa enää ole.

Joo, toi ärsyttää muakin! Aiemmin tuli kai englanninkielisiä mut nyt illemmalla suomenkielisiä :confused: En tajua mikä logiikka siinä on.

http://www.youtube.com/watch?v=0CxWU-XKrLc

Mä en ole käsittänyt kaikessa mälsyydessäni noiden mafia -ym.sovellusten olemassaolonpointtia, tai silleensä kyllä, joo, mut itellä ei ole ollu aikaa tai energiaa vammasovellusten kanssa äheltää. Tai sit oon tiedostanut olevani koukkuuntuvaa sorttia, enkä viitiny edes alottaa, ku sit olen fb:n omaisuutta forevörmore.
Kohta pääsee höpöttämään bissen ja saunantontun kanssa, mun päässä on ehkä parhaat bileet tänäiltana. Parasta kaikessa, matkoihin ei kulu yhtään taksirahaa.

Viimeksi muokattu:
ATK-tunteja 22h viikossa + facebook on petollinen yhdistelmä..

Jep meilläki amiksessa oltiin melkee koko aika koneilla niin ei ainakaa asiaa auttanu! Onneks viikon etelänmatka (ilman mafiawarsia of course) katkas kierteen :)

Joo, toi ärsyttää muakin! Aiemmin tuli kai englanninkielisiä mut nyt illemmalla suomenkielisiä :confused: En tajua mikä logiikka siinä on.

Ei tullu englanninkielisiä, ne vaan näytti niitä "making of"-versioita tosta. Mut toi nyt vaan on perseestä toi dubbaus. :jahas: Ne vois jättää dubbauksen aamukuuden ja seiskan välille telkkuun ja joihinkin harvoihin valittuihin animaatio-elokuviin teatterissa.

Turpiin saaminen on muuten aika perseestä. Täytyy sanoa, ex muijaa puolustin niin joku sankari pisti päin näköö. Huomenna, jos törmään samaan samaan aijään niin se ei enää tule nousemaan...

Turpiin saaminen on muuten aika perseestä. Täytyy sanoa, ex muijaa puolustin niin joku sankari pisti päin näköö. Huomenna, jos törmään samaan samaan aijään niin se ei enää tule nousemaan...

Mikset lyöny siinä kohtaa? Imo tollanen kostaminen on aika noloa.

Ötyä.
Tulin töistä. Siellä oli paljon pikkujouluTONTTUJA...Kaikkea sattui ja tapahtui. Sai taas hiukan ihmisiäkin opettaa, miten se käyttäytyminen oikein menikään. Kaikenkaikkiaan hyvä ilta. Meillä on hyvä porukka.

Tapasin ihanan tytön. :haart: :)

Muttei siitä sen enempää sitten!

Edit. Tai no, tytön ja tytön... Olihan se mua vanhempi. :) Ihana silti!

Olipahan taas. Mee pyssy nukkumaan!
Kohta täytyypi mennä...Se on mukavaa, kun ei tarvitse ruveta vääntämään. Jos joku ei osaa käyttäytyä, JV.t hoitaa kaverin ulos. Meillä ei aina se asiakas ole oikeassa. Itse ei saa hoitaa, joten muut hoitavat. Kiva duuni...:dance2:..Voin itse keskittyä siihen, että jengi saa hoitaa työnsä rauhassa.

Back
Ylös Bottom