Onneks oon päässy MW ja Farmvillestä jo yli.. :D Tarvi enään herätä keskellä yötä tuhlaamaan energiat tai viljelemään mustikat.
Mäki olin Mafiawars-koukussa (krhm) ja erittäin onnellinen että pääsin yli.... :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneks oon päässy MW ja Farmvillestä jo yli.. :D Tarvi enään herätä keskellä yötä tuhlaamaan energiat tai viljelemään mustikat.
Niin, ja vituttaa kun se on dubattu suomeksi!!! :wtf: Ymmärtää jollain maikkarilla/nelosella, mutta vittu MTV:llä? C'moon...tos mitään hauskaa enää ole.
En tajua mikä logiikka siinä on.Mäki olin Mafiawars-koukussa (krhm) ja erittäin onnellinen että pääsin yli.... :D
ATK-tunteja 22h viikossa + facebook on petollinen yhdistelmä..

Joo, toi ärsyttää muakin! Aiemmin tuli kai englanninkielisiä mut nyt illemmalla suomenkielisiäEn tajua mikä logiikka siinä on.
Turpiin saaminen on muuten aika perseestä. Täytyy sanoa, ex muijaa puolustin niin joku sankari pisti päin näköö. Huomenna, jos törmään samaan samaan aijään niin se ei enää tule nousemaan...
Täytyy myöntää, et ei mitään havaintoo enää, et miksen lyöny takas. En muista enää muutakun, sen et joku iski rautatie asemal päin näköö jostain hienosta syystä.Mikset lyöny siinä kohtaa? Imo tollanen kostaminen on aika noloa.

Ihana silti!Kohta täytyypi mennä...Se on mukavaa, kun ei tarvitse ruveta vääntämään. Jos joku ei osaa käyttäytyä, JV.t hoitaa kaverin ulos. Meillä ei aina se asiakas ole oikeassa. Itse ei saa hoitaa, joten muut hoitavat. Kiva duuni...:dance2:..Voin itse keskittyä siihen, että jengi saa hoitaa työnsä rauhassa.Olipahan taas. Mee pyssy nukkumaan!