Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Otetaan vaan. Puolustan kyllä KARPOA mielelläni..:jahas:Entä sitten?:lol2:
Otetaan taas asiat äärimmäisen tosissaan:hyvä:
pyssy, otetaanko erä?
Robertto @ vieläkö oviduuni lyö leiville?
Otetaan vaan. Puolustan kyllä KARPOA mielelläni..:jahas:
En tiedä voiko tätä nyt oviduuniksi enää sanoa, mutta vielähän tuolta on palkkansa saanut.

Reality Check!
Olemme internetissä. Nettiin saa tulla sekoilemaan tai heruttamaan foorumille jonka väestöstä suurin osa on miehiä. Jokainen tavallaan :thumb:
Robertto @ vieläkö oviduuni lyö leiville?
En mä sano että se mitenkään väärin olis, kuten jo sanoin, jokainen tavallaan :thumbs:
Se on oikein, niin teen minäkin ;)
(ja sit vielä kerran: oikeesti, pidän tota uhkailua törkeänä)
Otetaan vaan. Puolustan kyllä KARPOA mielelläni..:jahas:

Älä ihan oikeesti jaksa.
Voidaanhan me muutenkin nähdä. Taitaapi vaan olla jo uudet kuviot kummallakin...Varmuuden vuoksi kuitenkin valkoista ratsua jo valjastan täällä....Älä ihan oikeesti jaksa.
Näkisitte sitten samalla![]()

Ei, mä vaan meinaan että on uskomatonta miten tunnet, tai ainakin luulet tuntevasi ihmisen perinpohjaisesti muutaman random nettipostauksen perusteella :hyvä:
Mut eipä siinä mitään, otahan taas huomiselle 3 uutta kuvaa eri kuvakulmista niin on taas meille pakkiksen miehille ihmeteltävää.
Mitäs tää tämmönen nyt on. Nyt olis huomiohuoralle huomiota tarjolla muttei se kelpaa :(
Olisit heittänyt tuohon perään hymiön tai jotain.
Eihän se nyt ole mahdollista että sä millään luojan ilmeellä nyt olisit tosissas?
tässä on just klassinen keissi "mä esitän vahvaa naista, jolle kohteliaisuudet on outoja menneisyyden takia, mutta silti niitä haluan etenkin nyt kun näytän paremmalta kuin vuosiin, mutta kuitenkin olen heikko luonteeltani ja tarvitsen lisäbuustia kaikin mahdollisin tavoin"