Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

no et sä voi silti tollasta tehdä. mua oksettaa kattoa tollasta kuvaa ja varsinkin sen jälkeen ku käyt ilman mitään syytä kirjoittamassa mun profiiliin, että "tunti turpaan tommosia".

tosi kamalaa.

Entä sitten?:lol2:
Otetaan taas asiat äärimmäisen tosissaan:hyvä:

pyssy, otetaanko erä?
Otetaan vaan. Puolustan kyllä KARPOA mielelläni..:jahas:

Otetaan vaan. Puolustan kyllä KARPOA mielelläni..:jahas:

Aijjai, unohdin ritarillisuuskortin tästä kokonaan nyt:D

En tiedä voiko tätä nyt oviduuniksi enää sanoa, mutta vielähän tuolta on palkkansa saanut.

Tässä yrittäjyydessähän on se siisti puoli että muut tekee duunin, ite vaan poimii kerman päältä .... :rolleyes:

Meniskin niin:D

Reality Check!

Olemme internetissä. Nettiin saa tulla sekoilemaan tai heruttamaan foorumille jonka väestöstä suurin osa on miehiä. Jokainen tavallaan :thumb:

Robertto @ vieläkö oviduuni lyö leiville?

ahaa. jo toinen kahden vuorokauden sisään samalla asialla. voi kyynel.

Ei, mä vaan meinaan että on uskomatonta miten tunnet, tai ainakin luulet tuntevasi ihmisen perinpohjaisesti muutaman random nettipostauksen perusteella :hyvä:

Mut eipä siinä mitään, otahan taas huomiselle 3 uutta kuvaa eri kuvakulmista niin on taas meille pakkiksen miehille ihmeteltävää.

Älä ihan oikeesti jaksa.

Näkisitte sitten samalla:hyper:
Voidaanhan me muutenkin nähdä. Taitaapi vaan olla jo uudet kuviot kummallakin...Varmuuden vuoksi kuitenkin valkoista ratsua jo valjastan täällä....:rolleyes:

Ei, mä vaan meinaan että on uskomatonta miten tunnet, tai ainakin luulet tuntevasi ihmisen perinpohjaisesti muutaman random nettipostauksen perusteella :hyvä:

Mut eipä siinä mitään, otahan taas huomiselle 3 uutta kuvaa eri kuvakulmista niin on taas meille pakkiksen miehille ihmeteltävää.

niin missäs niitä kuvia oikein on? ja nättejä kuviahan ne, mitäs sä sitä itkemään? kyllä varmaan joku kuurosokea joskus suhunkin ihastuu.

Mitäs tää tämmönen nyt on. Nyt olis huomiohuoralle huomiota tarjolla muttei se kelpaa :(

Älä ota asioita niin henkilökohtaisesti. Me ollaan edelleen vain internetissä :lol2:

Olisit heittänyt tuohon perään hymiön tai jotain.
Eihän se nyt ole mahdollista että sä millään luojan ilmeellä nyt olisit tosissas?

tässä on just klassinen keissi "mä esitän vahvaa naista, jolle kohteliaisuudet on outoja menneisyyden takia, mutta silti niitä haluan etenkin nyt kun näytän paremmalta kuin vuosiin, mutta kuitenkin olen heikko luonteeltani ja tarvitsen lisäbuustia kaikin mahdollisin tavoin"

Olisit heittänyt tuohon perään hymiön tai jotain.
Eihän se nyt ole mahdollista että sä millään luojan ilmeellä nyt olisit tosissas?

tässä on just klassinen keissi "mä esitän vahvaa naista, jolle kohteliaisuudet on outoja menneisyyden takia, mutta silti niitä haluan etenkin nyt kun näytän paremmalta kuin vuosiin, mutta kuitenkin olen heikko luonteeltani ja tarvitsen lisäbuustia kaikin mahdollisin tavoin"

vai oisko vahvuutta just se, että ei suostu kuuntelemaan tollasta paskaa mitä sä syötät? ei kaikki naiset mee tonne nurkkaan kyykkyyn niin kuin sä tahtoisit tai kuvittelet.

Back
Ylös Bottom