Entä Teillä?julioksella on jo kandi tuosta.
Tyyliin, sormi perseessä-ilme?En mä halua valmistua ikinä, haluan opiskella...:D Kiva leikkiä sit amatööriä välillä.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Entä Teillä?julioksella on jo kandi tuosta.
Tyyliin, sormi perseessä-ilme?En mä halua valmistua ikinä, haluan opiskella...:D Kiva leikkiä sit amatööriä välillä.

heitin tänään talviturkkini, eli kävin uimassa.
Entä Teillä?
Tyyliin, sormi perseessä-ilme?![]()
Entä Teillä?
Nyt vasta? Oliko kylmää? Käytitkö kellukkeita?
Kun luin tän, mulla luultavasti oli sormi perseessä ilme? Hiukan yllättynyt mutta ei pettynyt..:D
Ei helvetti..tai siis mun sormi vai mun perse? Vai molemmat mun? Otettava kalja... Max, sä alotit tän persekeskustelun.
Kun luin tän, mulla luultavasti oli sormi perseessä ilme? Hiukan yllättynyt mutta ei pettynyt..:D
Ei helvetti..tai siis mun sormi vai mun perse? Vai molemmat mun? Otettava kalja... Max, sä alotit tän persekeskustelun.
Noh noh, eipä se olisi ensimmäinen kerta sullakaan kun sormi menisi persiiseen..eikä ensimmäinen ja tuskin viimeinenkään, kun se perseen jälkeen menisi suuhun.
Ei ollut kylmää
Tein myös hiekkaan pienet hiekka enkelit, se oli kivaa. Kellukkeita en tarvitse, koska olen senverran roteva (lihava).
:DMiten roteva saa tehtyä pienet hiekkaenkelit?:D
Riisun samalla itteni...
Sano kun olet ottanut kaljan, nii jatketaan niistä kannikoista sitten. :D
Riisun samalla itteni...