Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

xxx

Entä Teillä?

Tyyliin, sormi perseessä-ilme? :rolleyes:

Kun luin tän, mulla luultavasti oli sormi perseessä ilme? Hiukan yllättynyt mutta ei pettynyt..:D

Ei helvetti..tai siis mun sormi vai mun perse? Vai molemmat mun? Otettava kalja... Max, sä alotit tän persekeskustelun.

Kun luin tän, mulla luultavasti oli sormi perseessä ilme? Hiukan yllättynyt mutta ei pettynyt..:D

Ei helvetti..tai siis mun sormi vai mun perse? Vai molemmat mun? Otettava kalja... Max, sä alotit tän persekeskustelun.

Noh noh, eipä se olisi ensimmäinen kerta sullakaan kun sormi menisi persiiseen..eikä ensimmäinen ja tuskin viimeinenkään, kun se perseen jälkeen menisi suuhun.

Sä saat ite päättää. :hyvä:

Sitä vaan meinasin kun on sormi suussa-ilme, niin onkohan myös sormi perseessä-ilme kans..? Silloin kun leikit amatööriä siis... :D

Jooh, tässä pieni kevennys..http://www.youtube.com/watch?v=QF_cB9AfNKA

Ei ollut kylmää

Tein myös hiekkaan pienet hiekka enkelit, se oli kivaa. Kellukkeita en tarvitse, koska olen senverran roteva (lihava).

Miten roteva saa tehtyä pienet hiekkaenkelit? :rolleyes::D

Juu, :kuvia: kiitos.

xxx

..

Liitteet

• 7604.webp
    7604.webp
    24,2 KB · Katsottu: 60
Back
Ylös Bottom