Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ikävä juttu. :( Mut sosiaaliturva on sitä varten Suomessa, ettei tarvii asunnostaan lähteä, jos joskus on tiukempi rahatilanne. Säkin oot varmaan sen verran elämäsi aikana veroja maksanut, että varmasti olet oikeutettu siihen. Itellä oli viime kesänä täysin vastaava tilanne, mutta sillon kävi viime hetkellä niin hyvä tuuri että työpaikka löytyi. Olin siis jo sossuun soitellut, kun ei vaan mistään irronnut rahaa vuokraan jne.
Aika perseestä tommonen. :(
Toivottavasti sun asiat järjestyy mahdollisimman pian.
:haart: Toivotaan että asiat järjestyy tästä vielä parempaan suuntaan. At this point, the only way is up...Kuis luistaa suatana täs vaihees iltaa?
No mitäs tässä, reenit tosa vedettiin. Tulin kotiin, vedän ruokaa naamariin ja luen mitä kansa kirjottaa.;)
Mitä itse Lehtinen "The Big Muscle" Lehtinen? :D
Kieltämättä kyllä harmittaa, tunnin tässä jo itkenyt. Ei sen paikan takia vaan siksi, että en tiedä miten vuokran maksaa ens kuussa...
Ei mitään rok rok-musaa, mut nyt tähän fiilikseen menee...http://www.youtube.com/watch?v=5y7p06f0EWo
Ei ollut jalkamusclet tänään. Oli aivan muut. Tonnikalaa persiljalla vaiko tillillä, raejuustoa, tummaa pastaa, pakastevihanneksia, vettä. Easy way baby.Oliko jalkamuskle -reeni? Mitä syöt? Jaa tietosi.
Tulin juuri kotiin. Nälkä.
Ei ollut jalkamusclet tänään. Oli aivan muut. Tonnikalaa persiljalla vaiko tillillä, raejuustoa, tummaa pastaa, pakastevihanneksia, vettä. Easy way baby.
Mistäs sä tulit? Mitä syöt? Jaatko meille tietosi?:D
Lohdutusta täältäkin suunnalta! Toivottavasti kaikki asiat järjestyy..
Eipä kestä, Sir. Ilo on suorastaan palvella teitä. Naisiako olit narraamassa? Kivasti pyytelit onkeen matosella? Nappas sitten kiinni ja rantaan asti väsytit.:DKiitos kun jaoit tietosi meille muille. Minun vuoroni.
Olin vähän kahvilla.. en mä mitään vielä syö ku jäin tähä koneelle. Kohta marssin jääkaapille.
E: nyt hain rainbowin tonnikalaa salaatissa + tuoppi maitoa. nam
mitäs kultsille kuuluu?

Eipä kestä, Sir. Ilo on suorastaan palvella teitä. Naisiako olit narraamassa? Kivasti pyytelit onkeen matosella? Nappas sitten kiinni ja rantaan asti väsytit.:D
Heikot sortuu elon tiellä jätkät senku rouskuttaa Rainbowin tonnikalaa.;)
Eipä kestä, Sir. Ilo on suorastaan palvella teitä. Naisiako olit narraamassa? Kivasti pyytelit onkeen matosella? Nappas sitten kiinni ja rantaan asti väsytit.:D
Heikot sortuu elon tiellä jätkät senku rouskuttaa Rainbowin tonnikalaa.;)
Kyllä lentää. Sisäinen kirjailija ja taiteilija heräsi taas eloon.:DKyllä sulla taas juttu lentää. :D
Kyllä lentää. Sisäinen kirjailija ja taiteilija heräsi taas eloon.:D