Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ikävä juttu. :( Mut sosiaaliturva on sitä varten Suomessa, ettei tarvii asunnostaan lähteä, jos joskus on tiukempi rahatilanne. Säkin oot varmaan sen verran elämäsi aikana veroja maksanut, että varmasti olet oikeutettu siihen. Itellä oli viime kesänä täysin vastaava tilanne, mutta sillon kävi viime hetkellä niin hyvä tuuri että työpaikka löytyi. Olin siis jo sossuun soitellut, kun ei vaan mistään irronnut rahaa vuokraan jne.
Aika perseestä tommonen. :(
Toivottavasti sun asiat järjestyy mahdollisimman pian.

Kiitos molemmille. :) :haart: Toivotaan että asiat järjestyy tästä vielä parempaan suuntaan. At this point, the only way is up...

Oliko jalkamuskle -reeni? Mitä syöt? Jaa tietosi.

Tulin juuri kotiin. Nälkä.
Ei ollut jalkamusclet tänään. Oli aivan muut. Tonnikalaa persiljalla vaiko tillillä, raejuustoa, tummaa pastaa, pakastevihanneksia, vettä. Easy way baby.

Mistäs sä tulit? Mitä syöt? Jaatko meille tietosi?:D

Ei ollut jalkamusclet tänään. Oli aivan muut. Tonnikalaa persiljalla vaiko tillillä, raejuustoa, tummaa pastaa, pakastevihanneksia, vettä. Easy way baby.

Mistäs sä tulit? Mitä syöt? Jaatko meille tietosi?:D

Kiitos kun jaoit tietosi meille muille. Minun vuoroni.

Olin vähän kahvilla.. en mä mitään vielä syö ku jäin tähä koneelle. Kohta marssin jääkaapille.

E: nyt hain rainbowin tonnikalaa salaatissa + tuoppi maitoa. nam

Vittu kun pitää täällä notkua aina yömyöhään. Tarttis herätä suht aikasin aamulla vielä. Yö on vaan niin mukavaa aikaa. Noh, kohta meen.

Kiitos kun jaoit tietosi meille muille. Minun vuoroni.

Olin vähän kahvilla.. en mä mitään vielä syö ku jäin tähä koneelle. Kohta marssin jääkaapille.

E: nyt hain rainbowin tonnikalaa salaatissa + tuoppi maitoa. nam
Eipä kestä, Sir. Ilo on suorastaan palvella teitä. Naisiako olit narraamassa? Kivasti pyytelit onkeen matosella? Nappas sitten kiinni ja rantaan asti väsytit.:D

Heikot sortuu elon tiellä jätkät senku rouskuttaa Rainbowin tonnikalaa.;)

Öitä. Tää menee nyt nukkuu vaikkei yhtään tee mieli. Mut ei tee kyllä mieli olla hereilläkään, on tää niin perseestä..

Pakkiksella jahtimiehiä? Kohta lähtä mettään kyyhkyläisiä passitteleen taas tälle vuodelle. Ei jaksa ennää nukkuun, muutama olut ja aamupuuron keittoon.

Eipä kestä, Sir. Ilo on suorastaan palvella teitä. Naisiako olit narraamassa? Kivasti pyytelit onkeen matosella? Nappas sitten kiinni ja rantaan asti väsytit.:D

Heikot sortuu elon tiellä jätkät senku rouskuttaa Rainbowin tonnikalaa.;)

Kyllä sulla taas juttu lentää. :D

Back
Ylös Bottom