Onko se Jatkuvuus joka kysyy, että missä väki on? Siis tuossa upeassa sarjakuvassa.
On.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko se Jatkuvuus joka kysyy, että missä väki on? Siis tuossa upeassa sarjakuvassa.
Treenaatko muutakin kuin habaa?
Tietenkin vähän penkkiäkin. Oikeasti siinä on hoooceee-bodaaja.Kuunnellaan uutta Warmenia tietysti http://www.youtube.com/watch?v=aoPS7op37RE&feature=relatedMitäs jäbät näin tiistai-keskiviikkoyönä?
Treenaatko muutakin kuin habaa?Tietenkin vähän penkkiäkin. Oikeasti siinä on hoooceee-bodaaja.
Duunissa ollaan.Mitäs jäbät näin tiistai-keskiviikkoyönä?
Koodaan tietenkin. Huvikseni :D.Mitäs jäbät näin tiistai-keskiviikkoyönä?
Koodaan tietenkin. Huvikseni :D.
Alkaa tosin kohta olla hyvässä vaiheessa, niin pääsee suunnittelemaan nukkumaanmenoa, että jaksaa herätä huomenna koodaamaan töihin.
Vittu kun kukaan ei uskalla käydä sanomassa tonne jonnekkin ylempiin kerroksiin, että nyt se vitun musa pienemmälle, kuuluu nimittäin rappukäytävässäkin selkeesti. Mulla ei oo ikävä kyllä varaa valittaa koska oon niin ahkera jatkojen pitäjä ja varsinkin viime lauantaina tais mennä vähän yli, mutta miks kaikkien pitää nössöillä?
Vittu kun kukaan ei uskalla käydä sanomassa tonne jonnekkin ylempiin kerroksiin, että nyt se vitun musa pienemmälle, kuuluu nimittäin rappukäytävässäkin selkeesti. Mulla ei oo ikävä kyllä varaa valittaa koska oon niin ahkera jatkojen pitäjä ja varsinkin viime lauantaina tais mennä vähän yli, mutta miks kaikkien pitää nössöillä?