Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos osaisin, niin taitaisin aloittaa omasta tilistäni. Ihan vaan huvikseni :).

Olen tänään sentään treenannutkin. Kävin lukkopainimassa. Olin tosin aika huono.

Koodaan tietenkin. Huvikseni :D.

Alkaa tosin kohta olla hyvässä vaiheessa, niin pääsee suunnittelemaan nukkumaanmenoa, että jaksaa herätä huomenna koodaamaan töihin.

Mäkin koodaan, Flash-peliä. :D

Mitäs sitä parempaakaan näin lomalla, huomenna aamulla hakemaan kaiuttimia postista eikä nukuta.

Vittu kun kukaan ei uskalla käydä sanomassa tonne jonnekkin ylempiin kerroksiin, että nyt se vitun musa pienemmälle, kuuluu nimittäin rappukäytävässäkin selkeesti. Mulla ei oo ikävä kyllä varaa valittaa koska oon niin ahkera jatkojen pitäjä ja varsinkin viime lauantaina tais mennä vähän yli, mutta miks kaikkien pitää nössöillä?

Vittu kun kukaan ei uskalla käydä sanomassa tonne jonnekkin ylempiin kerroksiin, että nyt se vitun musa pienemmälle, kuuluu nimittäin rappukäytävässäkin selkeesti. Mulla ei oo ikävä kyllä varaa valittaa koska oon niin ahkera jatkojen pitäjä ja varsinkin viime lauantaina tais mennä vähän yli, mutta miks kaikkien pitää nössöillä?

niin

Liitteet

• huuto.webp
    huuto.webp
    26,5 KB · Katsottu: 105

Ok, laitan sitten pienemmälle jos se muka haittaa herran yöunia.

Back
Ylös Bottom