Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko Mahoney ollut komeuskilpailuissa?
Onhan niitä tullut käytyä. Mr.Kerava, Mr.Meripäivä jne. Paha akne pilasi Mr.Meripäivän, akne oli ärtynyt erityisen pahaksi ja pari kraateria sykki vaaleaa nestettä pitkin poskia. Jaksoin kuitenkin hymyillä, siitä tuomarit antoivat plussaa.

Tuntuu hieman oudolta kuin kaikki näyttää tuntevan toisensa noin hyvin. Tunnetteko toisenne "oikeasta elämästä" vai vain netistä?

Ps

Luulin ensin, että T-Byrd oli mies (etenkin sigun takia), mutta eipäs ollutkaan. :lol2:

Meillä on pieni on/off suhde T-Byrdin kanssa. Seksi on villiä, mutta se on vaan aika mustis.

Krrrhöm...

Nojaa, ei sitä minkään avatarinkaan kautta voi tietää kumpi sukupuoli siinä juttelee. :D :lol2:

Sulla oli äsken avatar jossa sulla vielä oli housut jalassa. Luulin, että ne oli bodari miehen jalat.:D No, sehän on vain kohteliaisuus tällä foorumilla. Itse kun en vielä mikään lihaskimppu ole niin tuonkokoiset jalat naisella näyttää aika isoilta.

Meillä on pieni on/off suhde T-Byrdin kanssa. Seksi on villiä, mutta se on vaan aika mustis.
Onko tää meidän on vai off-kausi? Siis mustasukkaisuus on vain ja ainoastaan väärinkäsitystä, uknow...

(älä ny piru kerro kaikille näitä juttuja..grrr...vai pitääks mun taas ottaa vyö esille...grrrhh...)

Sulla oli äsken avatar jossa sulla vielä oli housut jalassa. Luulin, että ne oli bodari miehen jalat.:D No, sehän on vain kohteliaisuus tällä foorumilla. Itse kun en vielä mikään lihaskimppu ole niin tuonkokoiset jalat naisella näyttää aika isoilta.
Hahah, yeah right. :D

Meidän bodymunkkien asteikolla henkinen ikä voittaa fyysisen iän.;)

Henkisen iän kasvattaminen on nopeampaa kehitystä kuin fyysisen, koska fyysinen riippuu ajasta itsestään.:D

Onko tää meidän on vai off-kausi? Siis mustasukkaisuus on vain ja ainoastaan väärinkäsitystä, uknow...

(älä ny piru kerro kaikille näitä juttuja..grrr...vai pitääks mun taas ottaa vyö esille...grrrhh...)

Kyllä sä tiedät, kun on-kausi on päällä.

Mulla oli kuitenkin treffit viikonloppuna ja homma on vielä silleen kivasti auki. Mä tulen sitten mouruamaan sun privaboksiin, kun ajankohta on oikea. Vedetään sitten western-marathon ja hiukan sitä Grouchoa ja kumppaneita päälle, eiks jeh?;)

Kyllä sä tiedät, kun on-kausi on päällä.

Mulla oli kuitenkin treffit viikonloppuna ja homma on vielä silleen kivasti auki. Mä tulen sitten mouruamaan sun privaboksiin, kun ajankohta on oikea. Vedetään sitten western-marathon ja hiukan sitä Grouchoa ja kumppaneita päälle, eiks jeh?;)

Kuuuuurrrrhhhh....kissa odottelee ;)

Joku on käyny lukee blogia, selkeesti. :D :D

Kuuuuurrrrhhhh....kissa odottelee ;)

Joku on käyny lukee blogia, selkeesti. :D :D

Pitääkin käydä lukemassa joku päivä noita blogeja, en ole hirveästi lukenut. Noi jutut tulivat ihan muistista, joskus samaisessa ketjussa juteltu.

Nyt mä häivyn aamun hämärään. Öitä!

Tipi on ku kissa kuumalla katolla täällä.:eek:

Hot plates, hot plates, hot plates!

Pitääkin käydä lukemassa joku päivä noita blogeja, en ole hirveästi lukenut. Noi jutut tulivat ihan muistista, joskus samaisessa ketjussa juteltu.

Nyt mä häivyn aamun hämärään. Öitä!

Öitä. Sieltä löytyy pari hauskaa kertomusta indeed. Ainakin joidenkin kertomusten palaute on ollut positiivinen. ;)

Aivan kuin olis kesä ja horrrMMoonit sekasin.

You have nooo idea. :D

Mä oon onneks jo yli, joten mun ei tarvii tuohon vastata. :D

edit.

samalta istumalta toivotan teille kaikille valvojille kauniita unia ja yön jatkoa

Back
Ylös Bottom