Super5
VIP
Kuinka nuoresta puhut?;)
Ei liian nuorta, muttei piloillekkaan käytettyä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka nuoresta puhut?;)
Annat vain yhden tsäänssin niin se riittää. Vähän kuin kuutamoa katselisi pilvien läpi.
Onhan niitä tullut käytyä. Mr.Kerava, Mr.Meripäivä jne. Paha akne pilasi Mr.Meripäivän, akne oli ärtynyt erityisen pahaksi ja pari kraateria sykki vaaleaa nestettä pitkin poskia. Jaksoin kuitenkin hymyillä, siitä tuomarit antoivat plussaa.Onko Mahoney ollut komeuskilpailuissa?
Tuntuu hieman oudolta kuin kaikki näyttää tuntevan toisensa noin hyvin. Tunnetteko toisenne "oikeasta elämästä" vai vain netistä?
Ps
Luulin ensin, että T-Byrd oli mies (etenkin sigun takia), mutta eipäs ollutkaan. :lol2:
Ei liian nuorta, muttei piloillekkaan käytettyä.
Krrrhöm...
Nojaa, ei sitä minkään avatarinkaan kautta voi tietää kumpi sukupuoli siinä juttelee. :D :lol2:
Veliseni hyvä. Taidat luvata nyt liikoja. Pystytkö koskaan täyttämään lupauksiasi?
Onko tää meidän on vai off-kausi? Siis mustasukkaisuus on vain ja ainoastaan väärinkäsitystä, uknow...Meillä on pieni on/off suhde T-Byrdin kanssa. Seksi on villiä, mutta se on vaan aika mustis.
Hahah, yeah right. :DSulla oli äsken avatar jossa sulla vielä oli housut jalassa. Luulin, että ne oli bodari miehen jalat.:D No, sehän on vain kohteliaisuus tällä foorumilla. Itse kun en vielä mikään lihaskimppu ole niin tuonkokoiset jalat naisella näyttää aika isoilta.
Huijaat nyt viekas vanhaa kettua...En lupaa ikinä mitään mitä en pysty pitämään ;)
Huijaat nyt viekas vanhaa kettua...
Onko tää meidän on vai off-kausi? Siis mustasukkaisuus on vain ja ainoastaan väärinkäsitystä, uknow...
(älä ny piru kerro kaikille näitä juttuja..grrr...vai pitääks mun taas ottaa vyö esille...grrrhh...)
Kyllä sä tiedät, kun on-kausi on päällä.
Mulla oli kuitenkin treffit viikonloppuna ja homma on vielä silleen kivasti auki. Mä tulen sitten mouruamaan sun privaboksiin, kun ajankohta on oikea. Vedetään sitten western-marathon ja hiukan sitä Grouchoa ja kumppaneita päälle, eiks jeh?;)
Kuuuuurrrrhhhh....kissa odottelee ;)
Joku on käyny lukee blogia, selkeesti. :D :D
Tipi on ku kissa kuumalla katolla täällä.![]()
Pitääkin käydä lukemassa joku päivä noita blogeja, en ole hirveästi lukenut. Noi jutut tulivat ihan muistista, joskus samaisessa ketjussa juteltu.
Nyt mä häivyn aamun hämärään. Öitä!
Aivan kuin olis kesä ja horrrMMoonit sekasin.