Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No kannattaisiko sitten edes tuonne user profileen laittaa tieto oikeasta sukupuolestaan, niin ei ehkä tulisi vastaavia väärinkäsityksiä?

Juu, muutettu. En oikeasti muista tarkalleen miksi otin tään nickin. Ehkä se oli osittain huumorimielessä, ehkä eräänlainen sosiaalinen testaus, että miten muut suhtautuu mun kirjoituksiin - Tuntuu, että porukka vaikuttaa jotenki välinpitämättömältä kun luulevat mun olevan nainen. :D Naisia todella syrjitään! Tasa-arvoa naisille!

Jylli, voisitko muuten vaihtaa mun nickin ?

Onks jotenkin naiset ali-edustettuina tällä palstalla vai pysytteleekö ne vaan piilossa?

Kajaanin kolli on vaan ihan rauhassa siellä joo. Kyllä naaraita tälläkin palstalla pyörii. ;)

Mikelle viestiä.

Huomenna vois pistää gallupin pystyyn ikä/sukupuoli-jakaumasta pakkiksella.

e. heh:D

Hei jyllit ja nyrkkikyllit, jampat ja hannat. Kaikki te yön sankarit, jotka ette kiireiltänne saa edes nukutuksi. Ehdottakaa mulle uus nicki ja valitsen parhaimman itselle käyttöön. :D

Jylli, voisitko muuten vaihtaa mun nickin?
Minä en pysty vaihtamaan, mutta Mike pystyy, niinkuin Janpa jo mainitsikin. Eli kun olet keksinyt hyvän, niin laita vaan emaililla Mikelle pyyntö nickin vaihtamisesta.

Ja minulla ei ole hyviä ideoita, niinkuin jo omastakin nickistäni voi todeta :D.

Hei jyllit ja nyrkkikyllit, jampat ja hannat. Kaikki te yön sankarit, jotka ette kiireiltänne saa edes nukutuksi. Ehdottakaa mulle uus nicki ja valitsen parhaimman itselle käyttöön. :D

Silvermaster
WankBoy
Mr. LeFlö
Jorma the perusmulkku

;)

Tuho
Turo
Spideri

pari pientä ehdotusta vaan.. ;)

Minä en pysty vaihtamaan, mutta Mike pystyy, niinkuin Janpa jo mainitsikin. Eli kun olet keksinyt hyvän, niin laita vaan emaililla Mikelle pyyntö nickin vaihtamisesta.

Ja minulla ei ole hyviä ideoita, niinkuin jo omastakin nickistäni voi todeta :D.

Totta puhut Jylli.:lol2:

Todella hienoja nicki ehdotuksia, etenkin tuo Immenkalvo ja WankBoy. Jotenkin ne kuulostavat niin taiteellisilta.

Taidan kuitenkin valita omani joka on Arjen Sankari.

Onnitteluni hienosta nimestä!

Prkl, missä se Mike nyt on kun sitä kerrankin tarvii.:D

edit

En postaa enää ikinä. Nimittäin viestieni numeroyhdistelmä on täydellinen nyt ja näin sen tulee myös pysyä.

Hei Japko, missä ja milloin Dinhomo on ton sun signeerauksen sanonut? :D

Gaymaster69
Sexygirl95
Pena25cm
Multikiller5000

Ota joku noista. Mun mielestä ois tosi kuuleja kaikki. Taidanpa painua pimeään kammariini lepäilemään.

Hei Japko, missä ja milloin Dinhomo on ton sun signeerauksen sanonut? :D

Tuolla kerhomajassa jokunen päivä sitten;)

Voi vitun vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oikeasti, voi perkeleen helvetti!!!!

Tuuletin kämppää ja annoin olla parvekkeen ulko-oven auki ja mitäs sieltä tulikaan!!! Ensin katoin, että se oli lepakko tai lintu, mutta ei! Se olikin jalkapallon kokoinen, helvetin nopealiikkeinen ja vikkelä yöperhonen! Hyi vittu, kun muutenkin inhoan kaikenmaailman ötököitä. Rikoin kattolampun kun yritin tappaa sitä. Kokoajan hieron niskaa ja päätä siinä pelossa, ettei tämä vampyyriperhonen iskisi. Kuulin juuri kovan napsauksen lattiasta ja saikähdin...Jyrsiiköhän se nyt jo lattiiaa?

Miten voin nukkua, miten käyn vessassa kun nyt jo kusettaa? Ja vitut,kusen parvekkeelta.

:lol2:

En uskalla mennä wikipediassa tätä sivua pidemmälle! En halua tietää mitä ne voi tehdä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Yöperhoset

Hyi jeesus vieköön, että mulla oikeasti ällöttää. En pelkäis jos joku uhkais mua aseella tai puukolla, mutta tämä oikeasti pelottaa mua. Miksi? Se on niin iso, se lentää, se on niin vikkelä, enkä tiedä mitä se tekee..ja ai niin, se on mun asunnossa.

Agrotis.exclamationis.7151.jpg

Sphinx_ligustri_2.jpg

Lasiocampa_quercus01.jpg

Tollanen hyökkää yön pimeydessä. Aluks vaan kuulee jotakin läpätystä ja sen jälkeen tuntee iholla kevyen, mutta epämukavan kosketuksen.

Back
Ylös Bottom