Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo lisätään toppahousut ens kerralla.

Ilman huoriakin pitäis olla saanti helppoa;)

suomalaisilta_heruu.jpg

Jos kerran Suomesta saa noin helposti pillua, niin miksi ihmeessä minä dataan koneella, enkä ole nussimassa?

Jos kerran Suomesta saa noin helposti pillua, niin miksi ihmeessä minä dataan koneella, enkä ole nussimassa?
sä et oo ranskis

se ois poijaat toisiks viimonen yövuoro ja kolmanneks viimonen ylipäätään tässä nykyisessä duunipaikassa..wohou! ei enää ikinä yö- tai vkl vuoroja!:rock:

Katoin just se7enin, oli hyvä leffa mutta ei oikein auvennut mulle.

Taitaa Hape vaihtaa saastaiset yölliset katukeikat siisteihin kotirouvien tee-kutsu vierailuihin.

Ulkona kiroilee joku teini, "miksei se vittu soita". Taitaa olla joku nuorempi kolli naapurustosta humalassa ja minä tietenkin stalkkaan ikkunasta kuka se on että pääsen huomenna ylihyväinen ilme kasvoillani virnistellen kävelemään tätä vastaan... "I know what you did last night".

stevarihan minä vielä tämän viikon :D ja mitä tienesteihin tulee niin joo tottahan tuo on että lisät häviää mutta eipä ne tässä duunissa kovin kaksiset olekkaan..ellei sitten pyhiä tai sunnuntaita tee :) ja saapahan sentään kokea ihan oikeasti viikonlopun sen oikeassa merkityksessä sitten vuoden 2006 :D

Joskus meikä kyllä vihas teidän ammattikuntaa syvästi:D "Painu vittuun se lankunpätkäs kanssa ennenkun hajotat jotakin!!!" "Mikä sun nimes oli?!" "Pullot pois pojat!!"

Ei saanu skeitata eikä juoda:D

Kaveri veti tänää kännis 180 astetta käppäril ympäri tolppaan porukoittesa autol :hyvä: On muuten perä vähän rutus :hyper: Voin vaa kuvitella mitä isä ukko sanoo :D

Saattaa vituttaa huomenna:rolleyes:

Kaveri veti tänää kännis 180 astetta käppäril ympäri tolppaan porukoittesa autol :hyvä: On muuten perä vähän rutus :hyper: Voin vaa kuvitella mitä isä ukko sanoo :D

Onko kaveris vähän tyhmä kun pitää kännissä lähtee ajamaan:jahas:

Back
Ylös Bottom