Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi T-Byrd parkaa, just on saanut farkut korjattua ja heti ollaan uudestaan repimässä.

Voin lahjoittaa pari eugenia hyvään tarkoitukseen.

Söin äsken tuoretta ananasta ja nyt on outo maku suussa. Ihan niinkun ois jotain myrkkyä kielellä, silleen sattuu/polttelee.. Huuletkin maistuu oudolta.. Mitähän myrkkyjä noihin laitetaan? Oisko käsistä eksyny suuhun? V***u.

tepillä on suomen ainoa laillinen bordelli. mä oon osakkaana siellä. naisia ei oo saatu vielä sinne tarjottavaks mutta tuo meidän vitamiini on ollut erittäin suosittu. naiset ovat tulleet paikalle myös koskettelemaan hauistani.

Prostituutio. Myytte vaan itseänne vapaaehtoisesti ihan kiltisti ja tuotte mulle suurimman osan fyffestä, niin bisnes luistaa ja ei tarvitse alkaa ikäväksi;)

tepillä on suomen ainoa laillinen bordelli. mä oon osakkaana siellä. naisia ei oo saatu vielä sinne tarjottavaks mutta tuo meidän vitamiini on ollut erittäin suosittu. naiset ovat tulleet paikalle myös koskettelemaan hauistani.

No ei kai naisista niin väliä, kunhan bisnekset luistaa ja rahaa tulee. Verokarhukaan ei pysy meidän toiminnassa mukana ollenkaan.:whip:

479px-0405.Annabell_002.jpg

Naisten tasoa pitäs saada ylöspäin. Nyt vaan kiltisti tummelia kallioitten väliin ja kadulle tienaamaan pojat ja tytöt:whip:

Tänne meille päin menis kyllä uusi tissibaari. Eiköhän Prayeri laajenneta bisneksiä? Bada Bing, Bada boom.

Back
Ylös Bottom