Janpa
päk in pisnes
Nyt lähti. Vetäise Janpa pitkän ukon leukaparrasta, jos satut samaan paikkaan. Nyt tapellaan saatana! Oikeasti en ole lyönyt ketään yli 10 vuoteen. Väkivalta on häviäjille. Säälittävää touhua. Ainahan se syy löytyy.:D
Perkele, en kehtaa lähtee kun lupasin siskon luona vahtia dogia:D Väkivalta on perseestä, sitä jo liikaa nähny tässä tuppukylässä.
Mutta ens kerralla kun meet, niin oon mukana kuin peräpukama, ilmottelen sitten sulle kun lähen (tod. ens perjantaina) ja sä ilmottele kanssa mulle;) Elä vaan jänistä, otat hyvät pohjat niin rohkasut, niin mäkin teen ;)
no tää oli jo tuhoon tuomittua, tiputin veitsen lattialle ja se jäi muutaman sentin päähän mun jalasta, pystyyn! Otin jäätelöpakettia pakastimesta ja paiskasin oven kiinni niin tottahan toki mun auki olevan paidan toinen helma vetoketjuneen jäi väliin niin, että sen irrottamisessa meni melkeimpä 10min. Sen jälkeen avasin sitä pakettia, veitsen avustuksella.. Joo tuikkasin sillä vatsaani, loppu ilta onki menny tässä veren tyrehdyttämisessä :curs: Voi ristus, en ikinä edes yritä viettää synttäreitäni. ( ei edes kerrota, että puolet mun kavereista unohti ne ja melkeinpä sillä toisella puolella oliki sitte omat suunnitelmat iltaa varten :itku