Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt lähti. Vetäise Janpa pitkän ukon leukaparrasta, jos satut samaan paikkaan. Nyt tapellaan saatana! Oikeasti en ole lyönyt ketään yli 10 vuoteen. Väkivalta on häviäjille. Säälittävää touhua. Ainahan se syy löytyy.:D

Perkele, en kehtaa lähtee kun lupasin siskon luona vahtia dogia:D Väkivalta on perseestä, sitä jo liikaa nähny tässä tuppukylässä.

Mutta ens kerralla kun meet, niin oon mukana kuin peräpukama, ilmottelen sitten sulle kun lähen (tod. ens perjantaina) ja sä ilmottele kanssa mulle;) Elä vaan jänistä, otat hyvät pohjat niin rohkasut, niin mäkin teen ;)

Älä! Perseestä! En edes jaksa selittää mikä kaikki meni perseelle :curs:. Mut tässä jotain: olin kotona vasta klo 20.00 12h työpäivän jälkeen, olin ihan vitun väsyny, ajattelimpa tehä pika teho treenit, ne vähän pitkitty, reidet meni niin jumiin etten pysty kävellä, ajattelin ottaa synttäreitten kunniaks jäätelöä (en oo syönny vuoteen :wtf:) no tää oli jo tuhoon tuomittua, tiputin veitsen lattialle ja se jäi muutaman sentin päähän mun jalasta, pystyyn! Otin jäätelöpakettia pakastimesta ja paiskasin oven kiinni niin tottahan toki mun auki olevan paidan toinen helma vetoketjuneen jäi väliin niin, että sen irrottamisessa meni melkeimpä 10min. Sen jälkeen avasin sitä pakettia, veitsen avustuksella.. Joo tuikkasin sillä vatsaani, loppu ilta onki menny tässä veren tyrehdyttämisessä :curs: Voi ristus, en ikinä edes yritä viettää synttäreitäni. ( ei edes kerrota, että puolet mun kavereista unohti ne ja melkeinpä sillä toisella puolella oliki sitte omat suunnitelmat iltaa varten :itku:)

Jotain positiivista?? Hmmm.... no jäätelö jäi syömättä ni eipä sitä tartte kulutella pois..

Eikai siitä veitsestä sellaista haavaa jäänyt, että tarvitsisi ensiavussa käydä näyttämässä? Tuo loppuillan veren tyrehdyttely kuulostaa vähän pahalta.

Kuulostaa kyllä, että hieman paremminkin olisi voinut syntymäpäivä sujua. Myöhästyneet onnittelut nyt kuitenkin, vaikka tuskin juuri lohduttaa :).

Eikai huomennakin ole taas töitä aamusta ja herätys klo 05?

Noo ei se niin pahalta näytä, et jaksaisin tarpoa päivystykseen. Jos liikun niin se rupee vuotamaan uudestaan, joten pysytään paikoillamme. Älkää nyt vaan miettikö et se meni puolikskaan mun vatsasta sisään, oisko muutama sentti vaan.

Joo ois voinnu vähä paremmin mennä, mut mun piti ihan alunperin olla vapaalla, mut sit kysyttiin et pääsenkö töihin ja mä peruin mun suunnitelman enkä tietenkään tajunnu että ihan hyvinhän sitä ois vielä ehtiny lähtee..

Joo ei oo tänään töitä, maanantaina vasta :)

No syöt huomenna(=tänään yöunien jälkeen) levänneenä sen jäätelön ja yrität silloin muutenkin vähän juhlistaa sitä syntymäpäivääsi :). Eihän sitä mikään pakko ole juuri ko. päivänä viettää.

Muutama senttikin kuulostaa kyllä aika pahalta, jos siis syvyyssuunnasta kyse?

Tuli just mieleen et kaveri tuo mulle uuden ipodin Suomesta ihan tossa muutaman tunnin sisällä. JJJJJJJJJJESH... on vähän kivempi käydä lenkillä yms. kun on musat korvilla. Edellisen kanssa kävi pieni kömmähdys kun arvioin veden määrän väärin kun se oli taskussa. Semmosta sattuu.

Tommonen rapsakka rantakunto. Aika jännästi näyttää tuossa kuvassa, että selkä olisi oikealta isompi. Yatesistakin kun on noita shopattui kuvia liikentees vaikka missä. Tuossakin näyttäis et on aavistuksen venytetty oikealta alhaalta kun venymisen jälkiä tai sit siellä on arpia. Sama kuva on tosin Dugdalen videossa.

Tommonen rapsakka rantakunto. Aika jännästi näyttää tuossa kuvassa, että selkä olisi oikealta isompi. Yatesistakin kun on noita shopattui kuvia liikentees vaikka missä. Tuossakin näyttäis et on aavistuksen venytetty oikealta alhaalta kun venymisen jälkiä tai sit siellä on arpia. Sama kuva on tosin Dugdalen videossa.

En tiedä muokkauksesta, mutta ainakin peilikuva taitaa olla. Muissa kuvissa ainakin on oikea latsi kulmikas ja vasen taas pyöreämpi ja tässä on ainakin päinvastoin. Ohan toi kyllä aika hullun näkönen, että shoppausta voisi kyllä miettiäkkin.

Back
Ylös Bottom