Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eipä se sen onnettomampi ollu kun muutkaan. Samanmoinen juoni. Huhupuheita vaan. Kannattaa katsoa aina itse ensin ja sitten tuomita. Muuten menis moni hyvä leffa ohi jos kavereita kuuntelis aina.;)

Eipä se sen onnettomampi ollu kun muutkaan. Samanmoinen juoni. Huhupuheita vaan. Kannattaa katsoa aina itse ensin ja sitten tuomita. Muuten menis moni hyvä leffa ohi jos kavereita kuuntelis aina.;)
Ja sitten taas toisaalta saattaisi erehtyä katsomaan monen monta (omasta mielestä) todella kehnoa leffaa, jos kavereita kuuntelis. :D

Ja sitten taas toisaalta saattaisi erehtyä katsomaan monen monta (omasta mielestä) todella kehnoa leffaa, jos kavereita kuuntelis. :D
Mun mielestä noi huhupuheet on aina huhupuheita vaikka kuka sanois. Koska kaks eri ihmistä voi olla mieltä juuri niin että voi kun on paska ja toinen ylistää maasta taivaaseen. Ja sitten jossain vanhois leffois kans semmonen homma, että sillon ku ne on tullu, on ollut armottoman kömöjä, mutta tarpeeks monta vuotta kun kuluu ja maailma muuttuu, niin niistäkin hioutuu mestariteoksia.;):D

Mun mielestä noi huhupuheet on aina huhupuheita vaikka kuka sanois. Koska kaks eri ihmistä voi olla mieltä juuri niin että voi kun on paska ja toinen ylistää maasta taivaaseen.:D
Tuo on kyllä täysin totta.

Ja joillekin huono leffa johtuu vaan siitä, että ne on joltain kaverin kaverin mummon koiralta kuullu, että se on huono. Eikä vaivaudu katsomaan edes vaan jatkaa sanomaa, että paska leffa se on. Ei pidä uskoa niin helposti, koska noin se ajatus kiertää.

ÖTYÄ....Kello 00.00 saa postata....

Back
Ylös Bottom