Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on jo....Suosittelen....:D

Jep..Se on jo " leikepöydällä "....:jahas: pyssy on varmaan jo nyt suunnittelemassa omaa "leffaa" :D

Ja sitten taas toisaalta saattaisi erehtyä katsomaan monen monta (omasta mielestä) todella kehnoa leffaa, jos kavereita kuuntelis. :DEipä se sen onnettomampi ollu kun muutkaan. Samanmoinen juoni. Huhupuheita vaan. Kannattaa katsoa aina itse ensin ja sitten tuomita. Muuten menis moni hyvä leffa ohi jos kavereita kuuntelis aina.;)
Mun mielestä noi huhupuheet on aina huhupuheita vaikka kuka sanois. Koska kaks eri ihmistä voi olla mieltä juuri niin että voi kun on paska ja toinen ylistää maasta taivaaseen. Ja sitten jossain vanhois leffois kans semmonen homma, että sillon ku ne on tullu, on ollut armottoman kömöjä, mutta tarpeeks monta vuotta kun kuluu ja maailma muuttuu, niin niistäkin hioutuu mestariteoksia.;):DJa sitten taas toisaalta saattaisi erehtyä katsomaan monen monta (omasta mielestä) todella kehnoa leffaa, jos kavereita kuuntelis. :D
Tuo on kyllä täysin totta.Mun mielestä noi huhupuheet on aina huhupuheita vaikka kuka sanois. Koska kaks eri ihmistä voi olla mieltä juuri niin että voi kun on paska ja toinen ylistää maasta taivaaseen.:D