Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näin sitä taas huomaa olevansa vielä täällä vaik pitäis olla jo nukkumassa :)

Sama.

En vaan pysty nukkumaan ku oon koko päivän painanut täysillä. Kestää hetki ennenku rauhoittuu.

Jep, eks sä ollukki jossain ravintolassa..? Jos olit niin ymmärrän kyll täysin, se onki sellasta pää kolmantena jalkana juoksemista...
Mull on taas unirytmit ihan sekasin ku on tehny 16h yövuoroja, niin tänää ois sit 8-20 ja kuudelta pitäis herätä

Joo, ja vielä kaupungin luultavasti kiireisimmässä/suosituimmassa raflassa :jahas:

Hyi saatana, 16h. Mitä sä oikein teet työksesi? Luulin et mun 12h vuorot on pahoja :D

:D samaa vois sanoo rafla hommista, ei ollu mun juttu, vartijana teen tällä hetkellä töitä...

Tota tuntimäärää vaan tarkoitin :) Mä tykkään tarjoilusta, koska rakastan sitä et on koko ajan tekemistä ja saan olla ihmisten kanssa. Ei sitä kyllä loppuelämäänsä tekisi, mutta välivuosi menee mukavasti tällä alalla.

Kai sitä vois mennä nukkumaan. Mulle tulee onneksi yövieras varmaan jossain vaiheessa, nakitan sen hieromaan mun selkää :haart:

aa, mutta kuitenkin.. :D. Joo noi oli kyllä ammatin hyviä puolia, viihdyin kyllä tota työtä tehdessä mut ei kuiteskaa tuntunu ihan omalta jutulta joten jatkoin eri työtä ku oli jo opiskeluitten aikana tää vakituisena työpaikkanaki

Se on muuten jännä miten tää tredi pysyy elossa yöstä toiseen. Lieneekö ikinä ollut täys silencio 00.00-6.00 aikana täällä.

Yli kolmen tunnin työilta takana. Reilusti alle siivoojan nettokuukausipalkan jäi ansiot :( Jos huomenna jaksais tsempata vähän paremmin. Nukkumaanpa nyt...

(Oli ihan pakko heittää pitkästä aikaa tämmönen semiprovo tänne :rolleyes: Emmä taas tän jälkeen vähään aikaan. Ei saa ottaa tosissaan. En mäkään ota. Mitään. Koskaan.)

Päivää!

Netissä möllöttämistä ja pokeria vaihteeksi, jossa just satelliitista voitto. Taidan ottaa viskistä pienet tumut, ihan vaan terveydellistä syistä;)

edit. korjaan konjakkia!

Back
Ylös Bottom